Hopelijk is ie niet een dag te laat want Zwalk leek me echt zo’n Bible Belt gemeente.
Klazien woonde daar ook toch?
Hopelijk is ie niet een dag te laat want Zwalk leek me echt zo’n Bible Belt gemeente.
Klazien woonde daar ook toch?
Je kijkt teveel naar de NOS.Jezus wat een gedoe weer, je zou toch denken dat ze lering zouden trekken uit voorgaande jaren maar nee hoor, lijkt wel of ze uit Congo komen.
Op het gevaar dat ik een JMDtje doe.Klazien woonde daar ook toch?
Op het gevaar dat ik een JMDtje doe.
Zalk
Nee. Dat was in Zalk.Klazien woonde daar ook toch?
Graag in een ander topic posten.Wat een kut reclame van de Lidl met die stukadoor Sinterklaas en die drie kleine zwarte pietjes en die hoofdpiet.
Die van mij zijn nu 15 en 17 en zijn inmiddels van de wegkijk generatie. Wat zeg ik, ze kijken helemaal geen Sinterklaasjournaal meer en kijken me wat meewarig aan als ik hevig geëmotioneerd begin over kolengate. En Zwalk hebben ze nog nooit van gehoord, dus ik ga morgen de leraren Aardrijkskunde ook even aan hun jasje trekken.Meiden vonden het leuk, volgens mij het best mogelijk zo in deze tijd zo met een fictieve plaats.
Zwalk geeft op Google Maps inderdaad een locatie in Elburg maar het leek toch op een andere plaats?
Wij zaten weer met zijn viertjes voor de tv mijn meiden zijn 5 en 7 en de jongste keek wel wat ongerust toen bleek dat er een kolenzak te weinig was. Ze vond het ook zeer vreemd dat het bij Dieuwertje donker was en bij de stuur piet nog gewoon licht was toen die met elkaar aan het praten waren.Die van mij zijn nu 15 en 17 en zijn inmiddels van de wegkijk generatie. Wat zeg ik, ze kijken helemaal geen Sinterklaasjournaal meer en kijken me wat meewarig aan als ik hevig geëmotioneerd begin over kolengate. En Zwalk hebben ze nog nooit van gehoord, dus ik ga morgen de leraren Aardrijkskunde ook even aan hun jasje trekken.
Zo, onrustig geslapen vannacht en ben er niet gerust op, is er inmiddels al iets bekend over die missende kolenzak?
Het schijnt 3 weken geleden te zijn opgenomen in en rond Elburg. Zalk ligt daar dicht bij. Dus, biblebelt klopt wel redelijk.