Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

Eef de Kip

Well-known member
Jezus wat een gedoe weer, je zou toch denken dat ze lering zouden trekken uit voorgaande jaren maar nee hoor, lijkt wel of ze uit Congo komen.
 

Abubakari

Well-known member
Als ze het halen. Er is een zak kolen zoek.
Het kan ook echt nooit eens gewoon op rolletjes lopen.
Het erge is dus dat ze gewoon het hele jaar de tijd hebben om het voor te bereiden he?
Alle begrip als er een keer iets niet goed gaat, maar dit valt inmiddels bezwaarlijk meer weg te zetten als een incident, sterker nog, de problemen zijn structureel. En vanuit de politiek wordt er ook niks aan gedaan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het erge is dus dat ze gewoon het hele jaar de tijd hebben om het voor te bereiden he?
Alle begrip als er een keer iets niet goed gaat, maar dit valt inmiddels bezwaarlijk meer weg te zetten als een incident, sterker nog, de problemen zijn structureel. En vanuit de politiek wordt er ook niks aan gedaan.

Wanneer hebben we weer sinterklaasverkiezingen?
 

de waan

Well-known member
Het erge is dus dat ze gewoon het hele jaar de tijd hebben om het voor te bereiden he?
Alle begrip als er een keer iets niet goed gaat, maar dit valt inmiddels bezwaarlijk meer weg te zetten als een incident, sterker nog, de problemen zijn structureel. En vanuit de politiek wordt er ook niks aan gedaan.

Nee, nogal wiedes. Want ik zag dat er nu ook alweer zo'n linkse NPO-deuger burgemeester is geworden in Zwalk. Schandalig, dat partijkartel.
 

zwammy

Well-known member
Meiden vonden het leuk, volgens mij het best mogelijk zo in deze tijd zo met een fictieve plaats.
 

JMD

Well-known member
Hopelijk is ie niet een dag te laat want Zwalk leek me echt zo’n Bible Belt gemeente.
Als dat zo is: 1 voordeel is wel dat het voetbal zaterdag a.s. is afgelast, dus als de Goedheiligman iets later op de dag aankomt is het ook niet erg. Anders zou het voetbal naar 17.00 verzet moeten worden en dat kan natuurlijk niet, want om 18.00 moeten ze bij moeder de vrouw aan de piepers zitten.
 
Bovenaan