Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

Hankie

Well-known member
Ik weet het ook niet meer.
Voor het eerst in mijn leven neem ik maar een slaappil in, anders lig ik de hele nacht te woelen.

Kun je niet gelijk een hele strip nemen?

Ik ben benieuwd wat de status nu is zou graag een livestream hebben naar de stoomboot want maak mij toch wel zorgen.
 

de waan

Well-known member
Die Dieuwertje Blok ook. "Nou ja, we zien morgen wel weer verder." Om gek van te worden. Ik wil op zijn minst een liveblog, om een beetje bij te blijven. Het is toch geen 1980 meer.
 

Abubakari

Well-known member
Ik weet dat men in Nederland niet aan de zwarte Pietendiscussie wil, maar ik zwengel hem gewoon aan. Toen wij jong waren had je Pieten die slim en atletisch waren, Pieten die Sinterklaas met raad en daad terzijde stonden. Had je dit gedonder niet elk jaar. Dan wist je waar je aan toe was.
Je mag het niet zeggen maar moet je kijken wat een malloten bende dat Pietenkorps tegenwoordig is. Lopen daar wat ginnegappend en hinnikend over boord, DAN IS HET OOK GEEN WONDER DAT HET ELK JAAR EEN ZOOTJE IS!

En dat is ook de schuld van Sinterklaas die de Pietenselectie jarenlang heeft laten verpieteren, waardoor je nu qua Pieten op het niveau van een San Marino of Vaticaanstad zit. Vroeger hadden we een goede Pieten opleiding, maar de Koninklijke Nederlandse Pieten Bond wordt geregeerd door corrupte bestuurders die geen oog voor kwaliteit hebben maar slechts aan de pepernoten denken.

En verder eens met de waan, ik zit continu teletekst pagina 101 te vernieuwen, maar niks, geen enkel nieuws. Dan vraag ik me toch af uit welk jaar die Sinterklaas nou helemaal komt en of die niet met zijn tijd mee kan gaan. Maar dan kom je dus weer bij de Pietendiscussie, daar ligt een taak voor de Pieten, maar van deze halve zolen hoef je op dat gebied ook niks te verwachten. We zitten in een vicieuze cirkel en ik vrees dat het de komende jaren erger en erger wordt.
 

De Wolf

Well-known member
Een stoomboot op kolen kan natuurlijk niet meer. Het wordt eens tijd dat die ouwe man overstapt op koolzaadolie.
 

gevegt

Well-known member
Laten we de boot maar laten enteren door onze mariniers, misschien komt het dan nog goed.
 
Bovenaan