Serie A

erka

Well-known member
Toch mooi, Atalanta speelt Juventus aardig zoek af en toe. Wat is dat toch een geweldig ingespeelde machine.
 

Janssen

Well-known member
Christiano Penaldo precies twee keer gezien vanavond. Scheidsrechters kunnen ze in de Serie A wel afschaffen nu.
 

U.G.

Well-known member
Christiano Penaldo precies twee keer gezien vanavond.

Ah ok, dat is vervelend. Misschien moet je dan bij je instellingen eens ff kijken of je een Ronaldo-filtertje hebt, en of dat aanstaat. Bij jou denk ik permanent. Al jaren. Sufkut Schelvis heeft dat ook, bij hem is dat wel een probleem want die kan niet werken zo.

Anywho, gelukkig krijgt Bonucci en vooral De Ligt veel goedkope pingels tegen anders zouden mensen nog corruptie vermoeden.

( De 2de is gewoon een pingel, de 1ste hoef je mss niet te geven maar we weten allemaal dat de meeste scheidsrechter die op de stip leggen ).
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja daar zat ik gisteravond al aan te denken, volgens mij heeft de Ligt dit jaar al 5 pingels tegen gekregen die identiek waren. Het is met deze nieuwe regel ook niet helemaal toevallig dat er een recordaantal penalty's zijn gegeven dit jaar jaar.
 

U.G.

Well-known member
Misschien belachelijk, maar het is een hele duidelijke regel die Juve al veel pingels heeft gekost. Hoezo is die 2de onterecht als je als speler de kennis hebt van de regels, wat doet die arm daar zo hoog ?
 

U.G.

Well-known member
Is De Ligt weggekomen met een handsbal ? En is daarom de 2de penalty van Juventus onterecht ?
 

Joost

Well-known member
eeeh nee, hij kreeg 'm steeds tegen. een keer of 4 dit seizoen

Weet je dat zeker? Ik volg de Serie A niet bijzonder goed maar herinner me van begin dit seizoen dat hij er een aantal keer mee wegkwam.

Zoals ook in dit bericht;
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon een aanpassingsjaartje. Maar tegenwoordig moeten de Nederlandse journalisten haast zoals in de hoogtijdagen van O n o dagelijks een berichtje schrijven over het wel en wee van Frenkie de Jong en De Ligt bij Barcelona en Juventus.
 
Bovenaan