Serie A

Batigoal

Well-known member
Heeft als 20-jarige in een competitie waar de gemiddelde leeftijd van spelers 27,2 bedraagt gewoon een basisplaats bij een club uit de absolute wereldtop: https://www.transfermarkt.de/matthi...ils/spieler/326031/wettbewerb/IT1/saison/2019

En dan gaat de Nederlandse pers als hij een keertje niet speelt of zoals in het begin erg moest wennen zich afvragen of hij het wel aankan of de verkeerde keuze heeft gemaakt. Het is juist razend knap dat zowel hij als De Vrij onbetwist zijn in een competitie die bekend staat om zijn goede verdedigers.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens werd Juve tegen Atalanta wel behoorlijk geholpen door de scheidsrechter, maar ja what's new? Dat gebeurt al sinds ze terug zijn op het hoogste niveau.
 

Janssen

Well-known member
Ah ok, dat is vervelend. Misschien moet je dan bij je instellingen eens ff kijken of je een Ronaldo-filtertje hebt, en of dat aanstaat. Bij jou denk ik permanent. Al jaren. Sufkut Schelvis heeft dat ook, bij hem is dat wel een probleem want die kan niet werken zo.

Anywho, gelukkig krijgt Bonucci en vooral De Ligt veel goedkope pingels tegen anders zouden mensen nog corruptie vermoeden.

( De 2de is gewoon een pingel, de 1ste hoef je mss niet te geven maar we weten allemaal dat de meeste scheidsrechter die op de stip leggen ).

Elf goals vanaf de stip dit seizoen, enkel in de competitie. Ook een kwaliteit zullen we maar zeggen dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Max

Administrator
Forumleiding
Leert verder gewoon echt de kunst van het verdedigen. Geen betere plek daarvoor dan Italië.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Speelt gewoon een prima eerste seizoen.

Overigens gaat de strijd om plek 234 nog een leuke worden. Atalanta, Lazio en Inter gaan nek aan nek
 

Maasveld

Well-known member
Heeft als 20-jarige in een competitie waar de gemiddelde leeftijd van spelers 27,2 bedraagt gewoon een basisplaats bij een club uit de absolute wereldtop: https://www.transfermarkt.de/matthi...ils/spieler/326031/wettbewerb/IT1/saison/2019

En dan gaat de Nederlandse pers als hij een keertje niet speelt of zoals in het begin erg moest wennen zich afvragen of hij het wel aankan of de verkeerde keuze heeft gemaakt. Het is juist razend knap dat zowel hij als De Vrij onbetwist zijn in een competitie die bekend staat om zijn goede verdedigers.
Eerlijk is eerlijk, hij was zijn basisplaats wel kwijt. Ik had het nog wel willen zien als Demiral geen zware blessure had opgelopen.
 

U.G.

Well-known member
Elf goals vanaf de stip dit seizoen, enkel in de competitie. Ook een kwaliteit zullen we maar zeggen dan.

En zie hier de enige juiste conclusie, ik kan er niet anders van maken (y) Die andere superspits in de serie A, Immobile, heeft er zelfs 12. Keer op keer de verantwoordelijk aangaan, en de trekker overhalen. Beesten zijn het.


Juventus heeft na Lecce overigens de meeste penalties tegen in de serie A ! En qua penalties mee halen ze net de top 5. De scheidsrechters mogen dus wel meer hun best doen als ze Juve willen helpen.

Ik begrijp dat het zuur is voor Atalanta, niet dat het mij wat kan schelen, maar ik vind het wel heel makkelijk, omdat het Juventus is, het dus maar neer te leggen bij de scheidsrechter.
 

Maasveld

Well-known member
En zie hier de enige juiste conclusie, ik kan er niet anders van maken (y) Die andere superspits in de serie A, Immobile, heeft er zelfs 12. Keer op keer de verantwoordelijk aangaan, en de trekker overhalen. Beesten zijn het.


Juventus heeft na Lecce overigens de meeste penalties tegen in de serie A ! En qua penalties mee halen ze net de top 5. De scheidsrechters mogen dus wel meer hun best doen als ze Juve willen helpen.

Ik begrijp dat het zuur is voor Atalanta, niet dat het mij wat kan schelen, maar ik vind het wel heel makkelijk, omdat het Juventus is, het dus maar neer te leggen bij de scheidsrechter.
Zeg, wil je die nuance even weglaten? Daar doen we hier niet aan op dit forum.
 

erka

Well-known member
Als de voetbalbond zich niet met de scheids bemoeit is de Serie A echt een makkie voor Atalanta, 6-2 gisteren.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Leuk potje. Juve is behoorlijk wat punten aan het verspelen de voorbije weken. Jammer dat geen van de concurrenten in staat is ze het echt spannend te maken.
 
Bovenaan