Serie A

JMD

Well-known member
Verloren thuis met 0-1, maar promoveerden omdat zij hoger zijn geëindigd in de competitie.
 

SanMark.

Well-known member
Ja, ik las het. Aparte regel. Niet oneerlijk, maar een verlenging om promotie is toch wat leuker.
Die regel was er vroeger ( jaren 90) in het amateur voetbal in Nederland ook, maar dan was er nog wel een verlenging en dan was deze regel van toepassing.
 

JMD

Well-known member
Die regel was er vroeger ( jaren 90) in het amateur voetbal in Nederland ook, maar dan was er nog wel een verlenging en dan was deze regel van toepassing.
Die regel is in Italië wel zo bij een playoff over 1 duel. Dn eerst verlengen en als het dan gelijk is wint de hoogstgeplaatste (die overigens ook al thuisvoordeel heeft dan)
 

Batigoal

Well-known member
Ibra kan het nog steeds.

Bij Verona-AS Roma stond het na 90 minuten 0-0. Echter wordt dit nu omgezet naar een 3-0 overwinning voor Verona, omdat Roma de niet speelgerechtigde Diawara opstelde. Die hadden ze nog niet ingeschreven voor de competitie als senior, maar als jeugdspeler en dat is hij sinds dit seizoen niet meer.
 

erka

Well-known member
Hateboer weer gescoord, vorige wedstrijd ook al :)

Atalanta trouwens van de laatste 20 wedstrijden in de Serie A er 15 gewonnen, 4 gelijk, 1 verloren en doelsaldo 56-23.
Dat zijn strakke cijfers.
 

JMD

Well-known member
Zeker. Hoe mooi gaat dit sprookje worden, zou toch leuk zijn als ze kampioen worden. Mooi symbolisch ook, nadat ze de 1e Europese brandhaard waren van corona.
 

Batigoal

Well-known member
Ook de goals van de voor je gevoel al een eeuwigheid meelopende Papu Gomez zijn niet verkeerd. Het blijft een heerlijk team om te zien dat Atalanta. En Hateboer is (net als Gosens trouwens) zoveel beter geworden de afgelopen jaren. Na zijn optredens in Oranje wat mij betreft de vaste rechtsback.
 

erka

Well-known member
Hopelijk wordt Atalanta dit seizoen niet genaaid tegen Juventus, dan kunnen ze echt gaan meedoen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Hateboer is toch meer middenvelder dan verdediger? Ik zou hem niet gebruiken als back in 442.
 

JMD

Well-known member
Hopelijk wordt Atalanta dit seizoen niet genaaid tegen Juventus, dan kunnen ze echt gaan meedoen.
Cruijff zei het al: je wordt kampioen tegen de kleintjes... Dus die 2 duels tegen Juve zijn niet het belangrijkst, maar die 36 anderen.
 
Bovenaan