Serie A

U.G.

Well-known member
Ho ho, ga jij nu beweren dat Ronaldo misschien (alweer) een van de beste teams ter wereld om zich heen heeft! Nee toch!

Er zijn 4 of 5 min of meer gelijkwaardige teams in de CL, zelfs Atletico maakt een reele kans.

De winnaar heeft altijd de beste team ( per defintie ), en bij Ronaldo ligt altijd aan de anderen, ja toch ? De spagaat die mensen moesten maken toen de vooraf kansloos geachte Portugal Europees kampioen werd ...die was pas heerlijk 👍
 

Janssen

Well-known member
Er zijn 4 of 5 min of meer gelijkwaardige teams in de CL, zelfs Atletico maakt een reele kans.

De winnaar heeft altijd de beste team ( per defintie ), en bij Ronaldo ligt altijd aan de anderen, ja toch ? De spagaat die mensen moesten maken toen de vooraf kansloos geachte Portugal Europees kampioen werd ...die was pas heerlijk 👍

De spagaat die Ronaldo maakte in de finale, die was pas heerlijk :D
 

U.G.

Well-known member
Zlatan > Christiano Ronaldo.


Ja ok Janssen het is goed zo, ken je Ajax nu niet gaan pesten ofzo ?


Wel een verradelijke wedstrijd. Ik ben gaan slapen na Ronaldo's goal, de 0-2, tegen een belabberd Milan. Zlatan mocht toen een pingel nemen, daarna werd ie gewisseld en toen ging het dus pas echt lopen bij Milan 😀

Wel leuk voor ze. Ook voor die Sportingvluchteling Leao. Voor mij hoeft het niet maar hij zou wel leuk zijn voor 'erbij' op het EK vokgend jaar.
 

Batigoal

Well-known member
Leão vond ik vorig jaar bij Lille soms echt geweldig goed. Bij Milan is het maar zo zo alhoewel hij in 2020 geloof ik wat beter is gaan draaien.
 

erka

Well-known member
Atalanta weer gewonnen. 9e keer op rij nu.

Hansie en Marten op naar plaats 2!
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Voor Juventus natuurlijk maar ik heb Atalanta ook heel hoog zitten, ik sluit niet uit dat ik ook voor Atalanta ga zijn.
 

JMD

Well-known member
Lazio verliest maar weer eens, Atalanta kan over de ploeg uit de hoofdstad heen bij winst vanavond. Enige minpunt voor de ploeg uit Bergamo is dat ze uit tegen Juventus moeten... STrijd om plek 2 dus heel spannend, want ook Inter kan naast Lazio komen, maar aangezien het gat van plek 4 naar plek 5 zeer groot is, gaan zij allen CL spelen.
 
Bovenaan