Serie A

Janssen

Well-known member
Kluivert werd afgelopen weekend na een uur gewisseld en gisteren zat hij de hele wedstrijd op de bank, zijn concurrent ?nder scoorde weer. Wordt een vervelend verhaal voor hem vrees ik.

Joost

Well-known member
Palermo verloor de eerste keer dit seizoen afgelopen dinsdag, die hebben dus maar de trainer eruitgegooid.

Maasveld

Well-known member
Kluivert werd afgelopen weekend na een uur gewisseld en gisteren zat hij de hele wedstrijd op de bank, zijn concurrent ?nder scoorde weer. Wordt een vervelend verhaal voor hem vrees ik.
Kan mooi in het rijtje Van Rhijn, Bazoer, El Ghazi, Tete, Riedewald en dan zal ik er vast nog wel een aantal vergeten. Alleen Denswil doet het nog wel aardig.

Batigoal

Well-known member
Genoa en Chievo hebben hun trainer ontslagen. Genoa heeft uiteraard weer een oude bekende aangetrokken. Net als de net ontslagen Ballardini gaat Ivan Juric de club voor de 3e keer trainen.

Bij Chievo wordt oud-bondscoach Ventura trainer.

Atreides

Well-known member
Kan mooi in het rijtje Van Rhijn, Bazoer, El Ghazi, Tete, Riedewald en dan zal ik er vast nog wel een aantal vergeten. Alleen Denswil doet het nog wel aardig.

Verschil is dat Kluivertje w?l basisspeler was bij vertrek.

Verder natuurlijk een hele domme keus. Het blijft sportief gezien pijnlijk dat zo'n groot talent vertrekt bij Ajax, maar anders had Ajax nu waarschijnlijk Tadic niet gehad dus in die zin mogen we Justin nog dankbaar zijn ook.

Batigoal

Well-known member
AC Milan is het nieuwe (oude) Arsenal. Algemeen directeur Ivan Gazidis, hoofdsponsor Fly Emirates, Puma, nu hoofdscout Gilles Grimandi en de geruchten gaan dat Ars?ne Wenger gepolst is als nieuwe trainer.

erka

Well-known member
Uitstekend moment weer van de VAR.

Milan-Juventus. Juventus speler maakt overduidelijk hands. Scheidsrechter wuift het weg, heel Milan woedend. Scheidsrechter lacht Higuain en de andere spelers gewoon regelrecht uit. Die scheids lijkt gesponsord door Juventus.

VAR grijpt in en het is dus gewoon een penalty. Voetbal wordt echt eerlijker van de VAR.

Penalty wordt vervolgens gemist trouwens...

Batigoal

Well-known member
Uitstekend moment weer van de VAR.

Milan-Juventus. Juventus speler maakt overduidelijk hands. Scheidsrechter wuift het weg, heel Milan woedend. Scheidsrechter lacht Higuain en de andere spelers gewoon regelrecht uit. Die scheids lijkt gesponsord door Juventus.

VAR grijpt in en het is dus gewoon een penalty. Voetbal wordt echt eerlijker van de VAR.

Penalty wordt vervolgens gemist trouwens...

Wil je nou zeggen dat Juventus zich schuldig heeft gemaakt aan matchfixing? Dat zouden ze n??it doen.

Bovenaan