Kan mooi in het rijtje Van Rhijn, Bazoer, El Ghazi, Tete, Riedewald en dan zal ik er vast nog wel een aantal vergeten. Alleen Denswil doet het nog wel aardig.Kluivert werd afgelopen weekend na een uur gewisseld en gisteren zat hij de hele wedstrijd op de bank, zijn concurrent ?nder scoorde weer. Wordt een vervelend verhaal voor hem vrees ik.
Kan mooi in het rijtje Van Rhijn, Bazoer, El Ghazi, Tete, Riedewald en dan zal ik er vast nog wel een aantal vergeten. Alleen Denswil doet het nog wel aardig.
Krishna, Bakkali, Aisatti, Afellai.
Krishna
Kluivert werd afgelopen weekend na een uur gewisseld en gisteren zat hij de hele wedstrijd op de bank, zijn concurrent ?nder scoorde weer. Wordt een vervelend verhaal voor hem vrees ik.
Kan mooi in het rijtje Van Rhijn, Bazoer, El Ghazi, Tete, Riedewald en dan zal ik er vast nog wel een aantal vergeten. Alleen Denswil doet het nog wel aardig.
Uitstekend moment weer van de VAR.
Milan-Juventus. Juventus speler maakt overduidelijk hands. Scheidsrechter wuift het weg, heel Milan woedend. Scheidsrechter lacht Higuain en de andere spelers gewoon regelrecht uit. Die scheids lijkt gesponsord door Juventus.
VAR grijpt in en het is dus gewoon een penalty. Voetbal wordt echt eerlijker van de VAR.
Penalty wordt vervolgens gemist trouwens...