erka
Well-known member
Wil je nou zeggen dat Juventus zich schuldig heeft gemaakt aan matchfixing? Dat zouden ze n??it doen.
Welnee, de gedachte alleen al!
Wil je nou zeggen dat Juventus zich schuldig heeft gemaakt aan matchfixing? Dat zouden ze n??it doen.
Genoa en Chievo hebben hun trainer ontslagen. Genoa heeft uiteraard weer een oude bekende aangetrokken. Net als de net ontslagen Ballardini gaat Ivan Juric de club voor de 3e keer trainen.
Bij Chievo wordt oud-bondscoach Ventura trainer.
Ik vind Napoli dit seizoen ook niet meer zo overtuigend. Ze staan natuurlijk nog wel tweede, maar ik verwacht dat Inter daar vroeg of laat nog overheen gaat.
Aanvallend zijn ze een stuk onmachtiger geworden lijkt het wel. Ik gok vaak op corners en waar vorig jaar Napoli grossierde in corners en vaak over de 6.5 en regelmatig over de 10 corners kwam, is het dit jaar wbt corners allemaal zeer matig. bv gisteren tegen Inter hebben ze geen corner gekregen.
Hoewel Mertens dit seizoen prima statistieken heeft is hij niet meer zo Messi-esque aanwezig als vorig seizoen.
Weer behoorlijk openlijk racisme trouwens bij die wedstrijd.
Inter heeft er straf voor gekregen: 2 duels zonder publiek, en de harde kern mag 3 duels dicht blijven.
De speler die het betrof mag ook 2 wedstrijdjes zitten.
Die hij onder andere kreeg omdat hij de scheids attendeerde op het feit dat hij niks deed tegen de racistische spreekkoren van de tribune.Maar dat is vanwege de rode kaart.
Die hij onder andere kreeg omdat hij de scheids attendeerde op het feit dat hij niks deed tegen de racistische spreekkoren van de tribune.
Die hij onder andere kreeg omdat hij de scheids attendeerde op het feit dat hij niks deed tegen de racistische spreekkoren van de tribune.
Inter heeft er straf voor gekregen: 2 duels zonder publiek, en de harde kern mag 3 duels dicht blijven.
Echt, we denken toch niet dat bonden werkelijk iets doen tegen racisme?
Van wat ik op de samenvatting zag kreeg hij zijn eerste gele kaart voor een overtreding en de tweede voor cynisch applaudiseren n.a.v. het geven van die kaart.Die hij onder andere kreeg omdat hij de scheids attendeerde op het feit dat hij niks deed tegen de racistische spreekkoren van de tribune.