Serie A

Batigoal

Well-known member
Genoa en Chievo hebben hun trainer ontslagen. Genoa heeft uiteraard weer een oude bekende aangetrokken. Net als de net ontslagen Ballardini gaat Ivan Juric de club voor de 3e keer trainen.

Bij Chievo wordt oud-bondscoach Ventura trainer.

Na een maand heeft Chievo Ventura er al weer uitgegooid. Werd wel weer eens tijd. Het gaat overigens ook niet zo best met de club; Chievo laatste met 0 punten. Ze begonnen het seizoen met -3.

Batigoal

Well-known member
Cristiano Ronaldo na een moeizame start toch alweer op 10 competitiegoals voor Juventus. Dat uiteraard weer won. Misschien wel de favoriet voor de Champions League-winst dit seizoen. Ook Fiorentina had geen kans tegen de grote rivaal; 0-3.

zwammy

Well-known member
Ik las dat Juventus gechoqueerd was dat er 39 op een elektriciteitshuisje van het Franchi stadion stond. Ik weet niet beter dat ze elke keer tot 39 tellen.

Kielse Rat

Well-known member
Het venijn zat hem in de staart bij Inter-Napoli. Na een vrij saaie 80 minuten nog twee rode kaarten voor Napoli, Zielinski die een open doelkans miste en uiteindelijk Inter dat wint in de toegevoegde tijd. Daardoor loopt Juventus nog maar eens uit op Napoli ondanks dat ze zelf niet konden winnen bij Atalanta.

Batigoal

Well-known member
Ik vind Napoli dit seizoen ook niet meer zo overtuigend. Ze staan natuurlijk nog wel tweede, maar ik verwacht dat Inter daar vroeg of laat nog overheen gaat.

SanMark.

Well-known member
Ik vind Napoli dit seizoen ook niet meer zo overtuigend. Ze staan natuurlijk nog wel tweede, maar ik verwacht dat Inter daar vroeg of laat nog overheen gaat.

Aanvallend zijn ze een stuk onmachtiger geworden lijkt het wel. Ik gok vaak op corners en waar vorig jaar Napoli grossierde in corners en vaak over de 6.5 en regelmatig over de 10 corners kwam, is het dit jaar wbt corners allemaal zeer matig. bv gisteren tegen Inter hebben ze geen corner gekregen.

Batigoal

Well-known member
Aanvallend zijn ze een stuk onmachtiger geworden lijkt het wel. Ik gok vaak op corners en waar vorig jaar Napoli grossierde in corners en vaak over de 6.5 en regelmatig over de 10 corners kwam, is het dit jaar wbt corners allemaal zeer matig. bv gisteren tegen Inter hebben ze geen corner gekregen.

Hoewel Mertens dit seizoen prima statistieken heeft is hij niet meer zo Messi-esque aanwezig als vorig seizoen.

Kielse Rat

Well-known member
Hoewel Mertens dit seizoen prima statistieken heeft is hij niet meer zo Messi-esque aanwezig als vorig seizoen.

Is ook moeilijk als je elke wedstrijd vanop de bank moet starten...Het frivole voetbal van Sarri heeft jammer genoeg plaats moeten maken voor de zakelijkere aanpak van Ancelotti.

JMD

Well-known member
Die hij onder andere kreeg omdat hij de scheids attendeerde op het feit dat hij niks deed tegen de racistische spreekkoren van de tribune.
Van wat ik op de samenvatting zag kreeg hij zijn eerste gele kaart voor een overtreding en de tweede voor cynisch applaudiseren n.a.v. het geven van die kaart.
Hij zal de scheids idd ongetwijfeld gewezen hebben op de spreekkoren, en schandalig dat de scheids daar niks aan deed, maar voor zover ik het kon zien hadden die kaarten er niks mee te maken.

Bovenaan