Dan staat er hier toch het beste Portugal sinds 2004, het gaat nog menige verrassen.
En ik weet waar je woont. In Rotterdam en zo groot is dat volgens mij niet, dus ik weet je te vinden!
Ik wilde je in de winst laten delen, maar dan niet.
Is het eigenlijk geen optie Cristiano Ronaldo in deze niet al te zware poule rust te geven en pas al je zwaarder geschut ontmoet CR weer in te zetten na zijn lange zware seizoen?
Volgens Pierre van Hooijdonk staat het teambelang bij Turkije altijd voorop.Turken zijn nooit een kei geweest in teamsporten, dat komt omdat de Turk net als de Chinees de industri?le revolutie te laat heeft meegemaakt. Geen discipline, geen rechtlijnigheid en vooral geen geduld. Misschien wereldtop in het worstelen maar daar houdt het ook mee op, al moet ik wel toegeven dat er de laatste 15/20 jaar veel progressie is geboekt.
Leuk die verhalen over een frisse lichting, maar de oude garde staat er alleen maar in en ze laten het weer afweten. Vieirinha, Pepe, R. Carvalho, Moutinho, Quaresma, Nani en Ronaldo werkt gewoon niet en dat heeft het nooit echt gedaan kijkend naar de individuele kwaliteiten van deze spelers.It remains to be seen beste voetbalkijkers. Het enige wat ik zeg is dat dit elftal allang niet meer valt en staat met Ronaldo, en er een mooie frisse lichting groot is geworden....CR is gewoon de mooie plus, de supervoetballer die geen ander Europees elftal bezit.
Niks mis met Nani en Joao Moutinho btw...klasse-voetballers, net als Quaresma. Ze hebben alleen een bepaalde gebruiksaanwijzing.
Die input viel op 18 juni inderdaad reuze mee en Ronaldo had op die datum inderdaad nog niet de 2 doelpunten gemaakt en de assist gegeven die hij gisteren wel deed....blablabla...
William, Joao Mario, Gomes, Danilo, Guerreiro, Renato o.a. hebben idd nog geen ene input gehad. En Nani en Ronaldo bakken er niks van. Je hebt gewoon gelijk kerel, sorry voor de misleiding.