Janssen
Well-known member
Buiten de mede-topscorerschap van het EK 2012 en het mede uitschakelen van oranje in 2004, en het helpen van Portugal naar de halve finale van het wk 2006 heb je idd helemaal gelijk.
Een echte winnaar inderdaad.
Buiten de mede-topscorerschap van het EK 2012 en het mede uitschakelen van oranje in 2004, en het helpen van Portugal naar de halve finale van het wk 2006 heb je idd helemaal gelijk.
Een echte winnaar inderdaad.
Jij kent dus geen Andre Silva, Joao Mario, William Carvalho, Andre Gomes, Rafa, Danilo, Renato Sanches ( pas voor misntens 45 miljoen naar Bayern getransfereerd ) . Er is ondertussen een nieuwe lichting opgestaan, die jou denk ik dus nog goed gaat verrassen.
De jongens hebben btw. afgelopen zondag zonder Ronaldo, Pepe, Nani en Alves oefenend gewonnen van Noorwegen, 3-0.
Ik kijk vooral naar de aanval van de opstelling die jij plaatst en ik zie daar nog steeds Nani, Ronaldo en oa Moutinho staan. Die hebben het de laatste toernooien in iedergeval niet laten zien en dat voelt bij mij toch een beetje als de oude garde. Neem aan dat die andere spelers het team dan meer gaan dragen?Jij kent dus geen Andre Silva, Joao Mario, William Carvalho, Andre Gomes, Rafa, Danilo, Renato Sanches ( pas voor misntens 45 miljoen naar Bayern getransfereerd ) . Er is ondertussen een nieuwe lichting opgestaan, die jou denk ik dus nog goed gaat verrassen.
De jongens hebben btw. afgelopen zondag zonder Ronaldo, Pepe, Nani en Alves oefenend gewonnen van Noorwegen, 3-0.
Met z'n nationale elftal idd net zo'n winnaar als Zlatan, Messi, Robben en Neymar om wat te noemen.
Ik zou iemand die vicewereldkampioen, Olympisch kampioen en U20-wereldkampioen is, toch even in een ander rijtje zetten.
Haha zit opa Carvalho er ook nog bij? Ik dacht dat ie al was gestopt.