Selecties

DeMaster

Active member
Zoals het er nu naar uitziet gaat Zweden met deze selectie naar EURO 2016, die in Groep E zitten met Belgi?, Itali? en Ierland.

Zweden:

Doel: Patrick Carlgren (AIK), Andreas Isaksson (Kasimpasa), Robin Olsen (FC Kopenhagen)

Verdediging: Ludwig Augustinsson (FC Kopenhagen), Andreas Granqvist (FK Krasnodar), Pontus Jansson (Torino), Erik Johansson (FC Kopenhagen), Mikael Lustig (Celtic), Victor Lindel?f (Benfica), Martin Olsson (Norwich City)

Middenveld: Jimmy Durmaz (Olympiakos Piraeus), Albin Ekdal (Hamburger SV), Emil Forsberg (RB Leipzig), Oscar Hiljemark (Palermo), Kim K?llstr?m (Grasshoppers), Sebastian Larsson (Sunderland), Oscar Lewicki (Malm? FF), Pontus Wernbloom (CSKA Moskou), Erkan Zengin (Trabzonspor)

Aanval: Marcus Berg (Panathiniakos), John Guidetti (Celta de Vigo), Zlatan Ibrahimovic (Paris Saint-Germain), Emir Kujovic (IFK Norrk?ping)
 

Batigoal

Well-known member
De Zweden hebben jarenlang een oude selectie gehad, maar hebben nu toch met spelers als Lindel?f, Ekdal en Jansson toch weer wat jonge talenten in grotere competities. Alleen voorin krijgen ze echt problemen als dertigers Berg en Ibrahimovic stoppen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Welnee, ze hebben Super Guidetti en Koning Zlatan gaat nog wel even door.
 

DeMaster

Active member
Isaksson weer als keeper:confused:. K?llstr?m er ook nog steeds bij.
Verder best een aardige selectie.
 

U.G.

Well-known member
Portugal deelt een groep met Ijsland, Hongarije en Oostenrijk.

De Selectie :

Keepers: Rui Patr?cio, Anthony Lopes en Eduardo.

Verdediging : Vieirinha, C?dric Soares, Pepe, Ricardo Carvalho, Bruno Alves, Jos? Fonte, Eliseu en Raphael Guerreiro.

Middenveld : William Carvalho, Danilo Pereira, Jo?o Moutinho, Renato Sanches, Adrien Silva, Andr? Gomes, Jo?o M?rio.

Aanval : Rafa Silva, Ricardo Quaresma, Nani, Cristiano Ronaldo en ?der.


Het verwachte basiselftal :

-------------------------Rui Patricio ;


Cedric Soares --- Pepe - --Bruno Alves ( Fonte ? ) ---- Eliseu


------------------------William ( of Danilo, voor diegenen die vinden dat er teveel van Sporting rondlopen ? )


-----------Adrien Silva ( Andre Gomes ? ) - Joao Moutinho


-------------------------Joao Mario-----------------------------


----------------Nani -------Cristiano Ronaldo---------------------



Dan staat er hier toch het beste Portugal sinds 2004, het gaat nog menige verrassen.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Fakkin attent :duim:

Verkeek me op de systeemwissel. Maar de team is nu beter zelfs zonder Eder.
 

Forza AZ

Well-known member
Bale enige buitenlander in EK selectie Wales

En dan kijk je naar de selectie en zie je dat alle spelers buiten Wales spelen, en dus allemaal in het buitenland spelen. Er spelen er alleen nog 2 bij Swansea, dus die zou je nog als "niet-buitenlander" kunnen beschouwen al is dat natuurlijk ook geen club uit de competitie van Wales.
 

Xisco

Member
De 23 van Del Bosque:

Porteros: Iker Casillas (Oporto), David de Gea (Manchester United) y Sergio Rico (Sevilla)

Defensas: Bartra, Jordi Alba y Piqu? (Bar?a), San Jos? (Athletic), Azpilicueta (Chelsea), Sergio Ramos (Real Madrid), Juanfran (At. Madrid) y Beller?n (Arsenal)

Centrocampistas: Thiago (Bayern), Sergio Busquets y Iniesta (Bar?a), Cesc F?bregas (Chelsea), Bruno Soriano (Villarreal), Lucas V?zquez (Real Madrid), Koke (At. Madrid) y David Silva (Manchester City)

Delanteros: Aduriz (Athletic), Nolito (Celta), Pedro (Chelsea) y Morata (Juventus).

Isco en Sa?l waren vandaag de laatste twee afvallers. Beller?n was aanvankelijk alleen geselecteerd voor de oefenwedstrijd van afgelopen weekend, net als verschillende andere talenten zoals I?aki Williams, Marco Asensio en Denis Su?rez, maar hij mocht na de blessure van Carvajal in de CL-finale blijven.
 

Janssen

Well-known member
Jonge jonge wat hebben die Italianen een droevige selectie.

Dat beetje creativiteit dat ze hadden (Jorginho / Montolivo) mag op het laatste moment niet mee dus ik hoop dat die oelewappers alles verliezen.
 

Pascallovic

Well-known member
Fakkin attent :duim:

Verkeek me op de systeemwissel. Maar de team is nu beter zelfs zonder Eder.
Ik vind Nani toch wel over the hill en zie hem doorgaans weinig toevoegen als ik hem zie spelen. Alles dus weer op Ronaldo die uitgeblust is na een zwaar seizoen. Ik verwacht niet veel van de Portugezen later in het toernooi. De poule moet een makkie worden.
 

U.G.

Well-known member
Jij kent dus geen Andre Silva, Joao Mario, William Carvalho, Andre Gomes, Rafa, Danilo, Renato Sanches ( pas voor misntens 45 miljoen naar Bayern getransfereerd ) . Er is ondertussen een nieuwe lichting opgestaan, die jou denk ik dus nog goed gaat verrassen.

De jongens hebben btw. afgelopen zondag zonder Ronaldo, Pepe, Nani en Alves oefenend gewonnen van Noorwegen, 3-0.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Buiten de mede-topscorerschap van het EK 2012 en het mede uitschakelen van oranje in 2004, en het helpen van Portugal naar de halve finale van het wk 2006 heb je idd helemaal gelijk.
 
Bovenaan