Selecties

U.G.

Well-known member
Asesin?s on the field... Oh I love that. ;)

En serieus de maker van dat filmpje heeft niet eens z'n ergste killermoves erin gemonteerd ( Porto-tijd )....maar mss krijg je dan ook weer te maken met viewer discretion en zo, moet je ivoor nloggen ;)


Haha zit opa Carvalho er ook nog bij? Ik dacht dat ie al was gestopt.

Die gaat mee voor de verhaaltjes maar ook als curator van Bruno Alves, hij heeft in het verleden goed werk verricht met Pepe bij Real, dus...alleen is Alves gewoon echt insane in the membrane.
 

Pascallovic

Well-known member
Je had het Fox-commentaar moeten horen bij die rode kaart van Bruno Alves. Die vond dat je in een oefenwedstrijd daar geen rood voor hoeft te trekken.
 

Raul

Well-known member
En serieus de maker van dat filmpje heeft niet eens z'n ergste killermoves erin gemonteerd ( Porto-tijd )....maar mss krijg je dan ook weer te maken met viewer discretion en zo, moet je ivoor n

Hahah idd. Nou, ik hou ervan. Los van dit soort acties is of was het een prima verdediger :)
 

U.G.

Well-known member
Je had het Fox-commentaar moeten horen bij die rode kaart van Bruno Alves. Die vond dat je in een oefenwedstrijd daar geen rood voor hoeft te trekken.

Ff allle gekheid op een stokje, ik vond de jongens gisteren best wel supertimide zonder de grote baas ( CR ) en in een totaal vreemde opstelling, dat triggert/ haalt het slechtste naar boven mss bij dit soort gekken, maar positioneel is het ook al een ramp joh....in Portugal komen dit soort kungfukais vaak goed weg ( bij de grote drie ), maar daarbuiten vergeet het...heel goed die rode kaart....koersen we met meer zekerheid naar het beoogde duo Pepe/ Fonte. Em frente, Portugal !
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Waarom speelt Carri?o zo weinig bij Portugal? Ik vind dat bij Sevilla altijd wel een prima verdediger.
 

U.G.

Well-known member
Misschien omdat hij wel de juiste leeftijd heeft en zijn zaakwaarnemer geen Mendes is ( als een vd weinige ), wie het weet mag het zeggen Batigoal.
 

Batigoal

Well-known member
Misschien omdat hij wel de juiste leeftijd heeft en zijn zaakwaarnemer geen Mendes is ( als een vd weinige ), wie het weet mag het zeggen Batigoal.

De invloed van Mendes zal inderdaad een bepalende rol spelen. Ik schrok er van toen ik zag dat Carri?o nog maar 1 interland heeft gespeeld. Zeker als je bedenkt dat het centrum achterin bij Portugal niet overloopt van goeie spelers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit even naar de Belgen te kijken. Ziet er toch wel heel sterk uit. Wilmots lijkt de puzzel te hebben gelegd.
 

JFK

Well-known member
Ik zit even naar de Belgen te kijken. Ziet er toch wel heel sterk uit. Wilmots lijkt de puzzel te hebben gelegd.

Ik ben er eerlijk gezegd niet zo kapot van. Ik vind ze deze pot eigenlijk tegenvallen.
Die goal van de Noren, ja dat is wel gekloot achterin bij de Belgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo kapot van. Ik vind ze deze pot eigenlijk tegenvallen.
Die goal van de Noren, ja dat is wel gekloot achterin bij de Belgen.

Begin was prima. Daarna zakten ze ver weg.

Oh, het vrouwke bij de Belg wil ook wat zeggen.
 

Janssen

Well-known member
Ik vind dat hele elftal echt zwaar overschat. Achterin niets bijzonders en van die spitsen roept iedereen al jaren dat het wereldtop is maar ik zie het niet hoor.
 

Bonehead

Well-known member
De verslaggever was nogal verbaasd dat Trond Sollied zei dat hij niet verwachte dat Belgi? de halve finale haalt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Jordan Lukaku bevalt me wel.

Belgen zijn los nu. Ene goede aanval na de ander.
 
Bovenaan