Seizoensgidsen 20/21

ALenstra

Well-known member
In de Kicker sonderheft zie ik op de selectiefoto van Waldhof Mannheim een zekere Jesper Verlaat. Is dus de zoon van Frank Verlaat die ooit bij Ajax speelde.
 

Deathprod

Active member
In Noord zijn er weinig clubs met heel veel leden.
Winsum, Flevo Boys en Be Quick 1887 zullen vermoedelijk wel in de top 10 van Noord zitten.
Drachtster Boys en Blauw-Wit '34 denk ik ook.

Quick '20 en Quick Boys behoren denk ik tot de grootste verenigingen van Nederland.
In West II behoren buiten de eerder genoemde clubs ook Voorschoten 97, DSO, Nieuwerkerk. RKDEO en ARC tot de clubs met de meeste leden.
 

stc

Well-known member
Drachtster Boys en Blauw-Wit '34 denk ik ook.

Quick '20 en Quick Boys behoren denk ik tot de grootste verenigingen van Nederland.
In West II behoren buiten de eerder genoemde clubs ook Voorschoten 97, DSO, Nieuwerkerk. RKDEO en ARC tot de clubs met de meeste leden.

Vergeet een sv Den Hoorn niet qua ledental in west. Volgens hun website hebben ze meer dan 1100 leden.
 

Maasveld

Well-known member
De nieuwe fusieclub in Helmond (Helmondia&MULO) heeft zo'n 1200 leden en 17 seniorenteams.

In Limburg was Venray de grootste maar een bevestiging daarvan kan ik nergens vinden. Zou mij verbazen als ze dat niet nog steeds zijn.
Verder is het aantal grote clubs in Limburg heel beperkt, SHH zat heel erg hoog met tegen de 1000 leden en wellicht Venlosche Boys of FCV in Venlo die heel groot zijn? In Zuid Limburg ken ik geen immense verenigingen.
In de gemeente zijn wij denk ik de grootste momenteel. In ieder geval qua spelende leden.
 
Bovenaan