Schots voetbal

Satyr

Administrator
Forumleiding
St. Johnstone wint de play-off tegen Inverness met 6-2 en blijft in de Premier League
 

erka

Well-known member
Ik heb me weer eens gewaagd aan de Old Firm. Wat is dat Rangers on-waar-schijn-lijk slecht. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat PSV daarvan verloren heeft. Als Ajax daar niet met minimaal 8-0 ofzo van wint dan moeten ze strafrondjes.
 

Pascallovic

Well-known member
Monaco inmiddels de nummer 16 van Frankrijk en praktisch iedere wedstrijd een rode kaart. Ook geen wonderploeg.
 

ALenstra

Well-known member
Maar goed. Wij in Nederland zijn toch wel goed in het onderschatten en belachelijk maken van clubs uit bepaalde landen.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Max

Administrator
Forumleiding
Een gentleman en prijzenkakkerT bij Feyenoord, maar geen indrukwekkende coach.
 

Batigoal

Well-known member
Zat er helaas aan te komen. Paar keer niet winnen in een seizoen en je bent gelijk kansloos voor de titel in Schotland.
 

Pascallovic

Well-known member
Niet heel verrassend inderdaad. Die Europa League finale en het bereiken van de Champions League waren natuurlijk topprestaties. Nog de beker gewonnen ook. Maar ja daar staat tegenover dat hij afgelopen seizoen de titel niet won, terwijl ze toen hij begon op kop stonden, dit seizoen lijkt men kansloos voor de titel en hij was de slechtste ploeg aller tijden in de groepsfase van de Champions League. Dat zijn ook een hoop minnetjes zullen we maar zeggen.
 

Pascallovic

Well-known member
Kan ook zo maar einde carrière zijn op die leeftijd. Triest natuurlijk om na een mooie carrière met Premier League voetbal en 74 interlands eventueel zo te moeten eindigen.
 

Batigoal

Well-known member
Kan ook zo maar einde carrière zijn op die leeftijd. Triest natuurlijk om na een mooie carrière met Premier League voetbal en 74 interlands eventueel zo te moeten eindigen.
Dat niet alleen, maar überhaupt weer volledig en goed herstellen als je richting de 40 gaat. Kan zomaar zijn dat hij er de rest van zijn leven last van houdt.
 
Bovenaan