Schots voetbal

ALenstra

Well-known member
Na het vertrek van manager Brendan Rodgers naar Leicester City heeft Celtic al snel een vervanger gevonden. Neil Lennon zal Brendan Rodgers opvolgen. Hij is geen onbekende voor Celtic aangezien hij tussen 2010 en 2014 ook al manager was bij Celtic.
 

JMD

Well-known member
Celtic op 1-0 en even later denkt de spits van de Rangers een elleboogstoot te kunnen uitdelen, enige nadeel voor hem is dat de assistent het zag, rood dus. Rangers met 10 man verder
 

erka

Well-known member
Het is tenminste wel een wedstrijd, i.t.t. de eerste jaren dat Rangers weer terug was op hoogste niveau. Publiek is ook weer fanatieker. Celtic wint niet zomaar meer.
 

erka

Well-known member
2-1 Celtic

Deze ploegen maken beide enorme fouten, maar dat maakt het wel interessant.

edit: Pffffff.....hahahaha. Dat bedoel ik dus.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
60.000 man, miljoenen tv-kijkers, goede scheids en 22 opgefokte spelers die echt totaal niet kunnen voetballen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het is tenminste wel een wedstrijd, i.t.t. de eerste jaren dat Rangers weer terug was op hoogste niveau. Publiek is ook weer fanatieker. Celtic wint niet zomaar meer.

Er over een heel seizoen een spannende strijd van maken slaan de Rangers nog niet in. Verschil nu weer 13 punten. Heerlijke derby vandaag, dat wel!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Volgens mij niet de eerste rode kaart van Morelos.

Klopt, hij is een heel goede speler, maar discipline is zijn grote probleem. Hij moet dit gedrag afleren. Als dat hem lukt wordt hij wel een goede speler in een grote competitie zoals de Engelse.

Als je dit vergelijkt met Engeland, op welk niveau zouden Celtic en Rangers zich dan bevinden? Championship?

Ja, allebei zouden Championship zijn schat ik in, Aberdeen en Hearts wellicht ook nog, maar de rest van de Scottish Premiership is League One niveau.
 

Joost

Well-known member
Klopt, hij is een heel goede speler, maar discipline is zijn grote probleem. Hij moet dit gedrag afleren. Als dat hem lukt wordt hij wel een goede speler in een grote competitie zoals de Engelse.



Ja, allebei zouden Championship zijn schat ik in, Aberdeen en Hearts wellicht ook nog, maar de rest van de Scottish Premiership is League One niveau.

Ik was vrijdag bij Livingston v Hibs, dat is meer League Two materiaal.
 

SanMark.

Well-known member
Als je dit vergelijkt met Engeland, op welk niveau zouden Celtic en Rangers zich dan bevinden? Championship?

Met deze spelers wel , maar het zijn beide zulke grote clubs als ze in Engeland zouden voetballen dat ze op zeker in de PL zouden voetballen.
 
Bovenaan