SanMark.
Well-known member
Inmiddels 2-2.
8 corners Celtic en de eerste gele kaart voor de Rangers is ook gevallen.
Blijkt nog ergens een gele kaart voor Rangers gegeven te zijn.
Inmiddels 2-2.
8 corners Celtic en de eerste gele kaart voor de Rangers is ook gevallen.
Afgelopen dinsdag was ik bij Montrose - Annan Athletic. Vermakelijke wedstrijd, die Montrose terecht met 2-1 won. Ze deden goede zaken omdat Peterhead die avond verloor, dus de sfeer was wel goed daar. Zaterdag versloegen ze vervolgens Peterhead, dus binnen een paar dagen gingen ze van 3 punten achter naar 3 punten voor, met nog steeds een wedstrijd minder.
Montrose heeft overigens een leuk stadionnetje, maar groot is het niet. Is ook niet nodig daar, want zelfs voor de belangrijke wedstrijd van dinsdagavond zat er hooguit 350 man. Als ze promoveren ben ik benieuwd of ze het lang in League 1 volhouden.
Afgelopen zaterdag zag ik Alloa 2-2 spelen thuis tegen Airdrie, morgen spelen ze weer tegen elkaar, nu in het Excelsior Stadium van Airdrie. Daar ben ik ook van plan heen te gaan.
Ik heb thuis een oud shirt van Montrose liggen, dat kregen we van de materiaalman toen we er een kijkje kwamen nemen.
Dat is maatje XXXL
En dan ook voor Schotland een overzichtje:
Premier League:
1. Celtic 30-68
Die worden kampioen.
10. Dundee FC 30-28
11. Partick Thistle 30-25
---
12. Ross County 30-22
Nog acht duels te gaan, dus dat kan nog best veranderen.
Ik heb een Ayr United shirt liggen. Heb ik nog vaak aan.
Ik heb een Ayr United shirt liggen. Heb ik nog vaak aan.
Brechin City degradeert uit het Championship met nog 7 wedstrijden te gaan. Nog geen overwinning behaald, slechts 4 punten uit 29 wedstrijden.
Die hoorden dan ook helemaal niet op dat niveau thuis. Wel een sympathieke club trouwens.