Schots voetbal

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Heb je op zich gelijk in, maar dat kan je van alle schorsingen zeggen. Dit is de enige manier waarop je dat voetbal verpestende gedrag aan kan pakken, dus schorsingen voor Schwalbes vind ik niet meer dan terecht.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Schwalbes vind ik erger. Een flinke tackle oid hoort bij het voetbal. Schwalbes moet je uitbannen. Die horen niet bij het voetbal. Dat is puur valsspelen en valt in de categorie van doping en omkoping vind ik.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
 

Maasveld

Well-known member
Die doodschoppen die je dikwijls ziet hebben net zo min met voetbal te maken als schwalbes. Crimineel gedrag is het.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De echte doodschoppen worden hier ook aangepakt...

Al vind ik die nog altijd minder ergelijk dan schwalbes.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
 

SanMark.

Well-known member
De echte doodschoppen worden hier ook aangepakt...

Al vind ik die nog altijd minder ergelijk dan schwalbes.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

Selectieve verontwaardiging.

Door een schwalbe lig je er niet uit met een gebroken been voor 3 a 4 maand.
 

JMD

Well-known member
Selectieve verontwaardiging.

Door een schwalbe lig je er niet uit met een gebroken been voor 3 a 4 maand.
Eens.

En zo meteen krijg je een langere schorsing voor een schwalbe dan voor het uitdelen van zo'n doodschop. Lijkt me de omgekeerde wereld.
 

Forza AZ

Well-known member
Eens.

En zo meteen krijg je een langere schorsing voor een schwalbe dan voor het uitdelen van zo'n doodschop. Lijkt me de omgekeerde wereld.

Ik neem aan dat ze voor een schwalbe een schorsing van ??n wedstrijd opleggen. Meer zou inderdaad erg overdreven zijn ten opzichte van schorsingen voor zware overtredingen waardoor ernstige blessures kunnen ontstaan.
 

erka

Well-known member
Hearts vs Celtic

1 - 0 H. Cochrane 26'
2 - 0 K. Lafferty 35'
3 - 0 M. Milinković 48'
4 - 0 M. Milinković (PG) 76'

:cab:
 

Batigoal

Well-known member
En Glasgow Rangers verliest thuis met 1-3 tegen St. Johnstone. De eerste overwinning voor de bezoekers op Ibrox sinds 1971.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De serie van 69 wedstrijden ongeslagen van Celtic is tot een einde gekomen!

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
 

De Groene Scout

Well-known member
Kijk nu een keer een potje Schots voetbal (Celtic - Rangers).
Hoop geren en gedraaf, vooral veel foute passes, gaat vrijwel niets goed, nog geen driehoekje kunnen ontdekken, maar publiek vind het geweldig.:duim:
 

zwammy

Well-known member
Als ik online met FIFA speel dan moet ik met NAC tegen de Rangers dus dan weet je wat voor een niveau het is.
 
Bovenaan