Hebben deze 2 dingen wellicht iets met elkaar te maken?- Heerenveen heeft twee achtienjarige Chinezen op proef.
- Commercieel gaat het goed, worden de laatste weken flink wat sponsordeals getekend.
Hebben deze 2 dingen wellicht iets met elkaar te maken?
Ik vind dat trouwens een lastig te peilen iets, of het commercieel goed gaat. Misschien dat deze nieuwe sponsors wel veel minder in het laadje brengen dan de sponsoren die gestopt zijn.
Niet elke club is zo dom als SC Heerenveen om Te Vrede te contracteren. Misschien Raiola inschakelen, die krijgt alles verkocht.
Te Vrede is ook een typische miskoop van Hans Vonk. Wat een ellende heeft die man gebracht zeg. Hoe komen ze er ook bij om een teammanager van AZ hier directeur te maken.
Hij zou een goede opvolger van Uth halen. Een meevoetballende en beweeglijke spits en dan komen ze met Te Vrede op de slotdag. Lachwekkend gewoon en daar betaal je nu dus nog de prijs voor.
Zelfde als met Zahovic. Duidelijke speler voor 442, maar het was zo'n groot talent, dus die zou hier vast wel ergens passen. Ergste is ook nog dat Vonk dat ook letterlijk zo zei.
Ik hoop dat Te Vrede snel vertrekt en dat er nog 1 of 2 versterkingen bijkomen.
Te Vrede is ook een typische miskoop van Hans Vonk. Wat een ellende heeft die man gebracht zeg. Hoe komen ze er ook bij om een teammanager van AZ hier directeur te maken.
Al verhuren ze Te Vrede aan FC Emmen. Ik vind het allemaal best.
Klinkt als een verstandige man.Vonk heeft meerdere beslissingen genomen die slecht uitpakten voor Heerenveen.
Hij was ook degene die in al zijn wijsheid uitlegde waarom de club niet met de beloften wilde meedoen in de voetbalpiramide.
" Het inpassen van de beloften is te gekunsteld, vaak krijgen ze in de piramide niet genoeg weerstand , er is geen geld om een beloftenteam duur op te tuigen en Heerenveen gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit "