SC Heerenveen 2016/2017

PES5

Administrator
Forumleiding
Engelsen en kledingsmaak.... Eigenlijk is dit een compliment.:duim:
 
?

?uti

Guest
Serieus.......Heerenveen heeft best een mooi shirt, m?t z'n pompebl?den. Het heeft traditie en een band met de regio. Vele malen beter dan tig clubs met standaard ontwerpen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Heerenveen kon geen betere reclame krijgen denk ik. Want morgen liggen de nieuwe shirts in de winkel.

5lnou0.png
 

PES5

Administrator
Forumleiding
- Schaars eerste aanvoerder en Mulder tweede.
- Zahovic wordt verhuurd aan Maribor.
- te Vrede heeft nog geen club gevonden.
- Namli en Van Amersfoort lijken af te stevenen op een basisplaats.
- Geruchten rondom Batavus vwb hoofdsponsorschap.
- Heerenveen heeft twee achtienjarige Chinezen op proef.
- Commercieel gaat het goed, worden de laatste weken flink wat sponsordeals getekend.
- Luc Eisenga gaat de weddenschap met Hans Nijland dik winnen, Heerenveen heeft 15.000 seizoenkaarten verkocht en Groningen 11.700 momenteel.
 

Pascallovic

Well-known member
Niet elke club is zo dom als SC Heerenveen om Te Vrede te contracteren. Misschien Raiola inschakelen, die krijgt alles verkocht.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik vind dat trouwens een lastig te peilen iets, of het commercieel goed gaat. Misschien dat deze nieuwe sponsors wel veel minder in het laadje brengen dan de sponsoren die gestopt zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat trouwens een lastig te peilen iets, of het commercieel goed gaat. Misschien dat deze nieuwe sponsors wel veel minder in het laadje brengen dan de sponsoren die gestopt zijn.

Ik ken een aantal sponsoren en nog mensen die binnen Heerenveen werkzaam zijn en men spreekt echt van een betere sfeer en er wordt momenteel veel werk verricht. Dat dit eerder had gemoeten is waar, maar het is goed dat het nu gebeurt.
 

Batigoal

Well-known member
Niet elke club is zo dom als SC Heerenveen om Te Vrede te contracteren. Misschien Raiola inschakelen, die krijgt alles verkocht.

Als zelfs Turkse middenmoters afhaken voor Te Vrede moet je je zorgen maken of je hem nog wel kwijt raakt. En aangezien Zivkovic verhuurd wordt lijkt de kans dat Te Vrede vertrekt me klein.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Te Vrede is ook een typische miskoop van Hans Vonk. Wat een ellende heeft die man gebracht zeg. Hoe komen ze er ook bij om een teammanager van AZ hier directeur te maken.

Hij zou een goede opvolger van Uth halen. Een meevoetballende en beweeglijke spits en dan komen ze met Te Vrede op de slotdag. Lachwekkend gewoon en daar betaal je nu dus nog de prijs voor.

Zelfde als met Zahovic. Duidelijke speler voor 442, maar het was zo'n groot talent, dus die zou hier vast wel ergens passen. Ergste is ook nog dat Vonk dat ook letterlijk zo zei.


Ik hoop dat Te Vrede snel vertrekt en dat er nog 1 of 2 versterkingen bijkomen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Te Vrede is ook een typische miskoop van Hans Vonk. Wat een ellende heeft die man gebracht zeg. Hoe komen ze er ook bij om een teammanager van AZ hier directeur te maken.

Hij zou een goede opvolger van Uth halen. Een meevoetballende en beweeglijke spits en dan komen ze met Te Vrede op de slotdag. Lachwekkend gewoon en daar betaal je nu dus nog de prijs voor.

Zelfde als met Zahovic. Duidelijke speler voor 442, maar het was zo'n groot talent, dus die zou hier vast wel ergens passen. Ergste is ook nog dat Vonk dat ook letterlijk zo zei.


Ik hoop dat Te Vrede snel vertrekt en dat er nog 1 of 2 versterkingen bijkomen.

Helemaal mee eens. Zou vooral een goede linksback en middenvelder willen zien.

En oi oi, wat valt Zeneli nog tegen in de voorbereiding.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja die valt inderdaad tegen, maar Slagveer is het ook niet. Het moet ook nog wat aan elkaar wennen trouwens. Ik zie het nog wel gaan lopen met die beweeglijke mannen voorin. Streppel heeft in ieder geval meerdere opties.
 

noordooster

Well-known member
Te Vrede is ook een typische miskoop van Hans Vonk. Wat een ellende heeft die man gebracht zeg. Hoe komen ze er ook bij om een teammanager van AZ hier directeur te maken.

Vonk heeft meerdere beslissingen genomen die slecht uitpakten voor Heerenveen.
Hij was ook degene die in al zijn wijsheid uitlegde waarom de club niet met de beloften wilde meedoen in de voetbalpiramide.
" Het inpassen van de beloften is te gekunsteld, vaak krijgen ze in de piramide niet genoeg weerstand , er is geen geld om een beloftenteam duur op te tuigen en Heerenveen gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit "
 

Maasveld

Well-known member
Vonk heeft meerdere beslissingen genomen die slecht uitpakten voor Heerenveen.
Hij was ook degene die in al zijn wijsheid uitlegde waarom de club niet met de beloften wilde meedoen in de voetbalpiramide.
" Het inpassen van de beloften is te gekunsteld, vaak krijgen ze in de piramide niet genoeg weerstand , er is geen geld om een beloftenteam duur op te tuigen en Heerenveen gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit "
Klinkt als een verstandige man.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
- Te Vrede 6 tot 8 weken out, dus die transfer komt er denk ik niet.
- Otigba is medisch goedgekeurd in Turkije, vermoedelijk door Kasimpasa. Heerenveen is nog in onderhandeling met de Turken, maar dat komt vast rond.
- Peters zou na het weekend gepresenteerd worden.
- Heerenveen wil daarnaast nog een verbindingsspeler tussen middenveld en aanval en een verdediger toevoegen.
 
Bovenaan