SC Heerenveen 2016/2017

PES5

Administrator
Forumleiding
Post hier alles over het komende seizoen. Verwachtingen, opstellingen en alles rondom de wedstrijden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
1-8 gewonnen van de plaatselijk VV. Twee goals van Quincy Owusu. Kijken of hij een contract krijgt.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie aanval gaat dat worden met Quincy en Reza. Spelen waarschijnlijk allebei 1 wereldpot met een hattrick en in de rest van het seizoen nog maar 1 goal ofzo.
 

Abubakari

Well-known member
Mooie aanval gaat dat worden met Quincy en Reza. Spelen waarschijnlijk allebei 1 wereldpot met een hattrick en in de rest van het seizoen nog maar 1 goal ofzo.

Heerenveen gaat de lijn naar beneden doorzetten, volgend jaar de Friese Derby in de Jupiter Liek.
 

Totti

New member
Mooie aanval gaat dat worden met Quincy en Reza. Spelen waarschijnlijk allebei 1 wereldpot met een hattrick en in de rest van het seizoen nog maar 1 goal ofzo.

Quincy traint al een half jaar mee en zal Larsson en Zeneli niet zo snel uit de basis spelen denk ik. Alhoewel laatstgenoemde naar mijn mening nog wel behoorlijk stappen moet zetten t.o.v. vorig seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Dot wie een yell-ier lien
Weet ik en zeg ik ook:
Quincy traint al een half jaar mee en zal Larsson en Zeneli niet zo snel uit de basis spelen denk ik. Alhoewel laatstgenoemde naar mijn mening nog wel behoorlijk stappen moet zetten t.o.v. vorig seizoen.

Typerend, hij vindt zichzelf niet fit genoeg voor Cambuur en gaat het dan maar bij Heerenveen proberen. :D

Owusu-Abeyie vindt zichzelf niet fit genoeg voor Cambuur

http://www.vi.nl/nieuws/owusuabeyie-vindt-zichzelf-niet-fit-genoeg-voor-cambuur.htm
 

SuikerBrood

Well-known member
Dit wordt niks dit jaar.

Maar maakt niet uit, als ze maar leuker gaan voetballen. En die verschrikkelijke Te Vrede loodsen.
 

JMD

Well-known member
Owusu en Heerenveen gaan uit elkaar...

Owusu zit sinds 2015 al zonder club, trainde bij Heerenveen mee... Wat is die vent ver weggezakt.
 

Abubakari

Well-known member
Als Cambuur al niks in je ziet met al die minkukels die daar in de aanval liepen is het vrij logisch dat het ook bij Heerenveen niks wordt lijkt mij.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat was in april geloof ik. Nu is hij vele malen fitter en dus niet meer te vergelijken met toen.

Toch vind ik het wel logisch. Heerenveen heeft genoeg vleugelspitsen, zeker nu ook Namli weer fit is.
 

Abubakari

Well-known member
Die gast komt al een flinke tijd nergens meer aan de bak, is niet voor niks. Als ze er bij Cambuur ook maar iets in hadden gezien had ie vast mogen blijven.
 

SuikerBrood

Well-known member
Het gebrek aan nieuws begint toch wel wat angstzweet bij mij te cre?ren. Nog geen hoofdsponsor en geen nieuwe spelers.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het gebrek aan nieuws begint toch wel wat angstzweet bij mij te cre?ren. Nog geen hoofdsponsor en geen nieuwe spelers.

Begin augustus komt de nieuwe hoofdsponsor, aldus het forum. Stond er vandaag op. Nieuwe spelers? We hebben spelers zat, vooral jeugd. Opstellen die hap.
 

SuikerBrood

Well-known member
Begin augustus komt de nieuwe hoofdsponsor, aldus het forum. Stond er vandaag op. Nieuwe spelers? We hebben spelers zat, vooral jeugd. Opstellen die hap.

We hebben middelmaat zat inderdaad. En jeugdspelers.
Mijn zomer is geslaagd wanneer Te Vrede bij een andere club tekent.
 
Bovenaan