SC Heerenveen 2016/2017

SuikerBrood

Well-known member
Prima pot. Er moeten nog meer kansen gecre?erd worden en ik zie nog net wat teveel slordigheden. Vond Schaars vandaag niet zo goed als de andere wedstrijden. Gelukkig waren Namli en van Amersfoort wel beter, waardoor het middenveld het toch redelijk deed. Bijker een zeer degelijke wedstrijd. Mag ook gezegd worden.
 

RickPSV

Active member
Kan iemand mij vertellen waarom Veerman niet gewoon eerste spits is? Ik vind die Reza niks... ik acht Van Amersfoort zelfs beter dan hem.
 

Friesland

Well-known member
Kan iemand mij vertellen waarom Veerman niet gewoon eerste spits is? Ik vind die Reza niks... ik acht Van Amersfoort zelfs beter dan hem.

Goede vraag, dat vraag ik mij eigenlijk ook al een paar weken af...
Ik moet wel zeggen dat drie goals in zes wedstrijden geen slechte cijfers zijn.
 

RickPSV

Active member
Omdat Reza en Larsson een geniale klik hebben. Gok ik.

Daar merk ik niks van, die Reza is de slechtste spits van Heerenveen vind ik. Van Amersfoort is nog beter qua zijn spel dan Reza.
Toch vind ik als je de spitsen van Heerenveen nagaat is Veerman de beste.
 

Pascallovic

Well-known member
Daar merk ik niks van, die Reza is de slechtste spits van Heerenveen vind ik. Van Amersfoort is nog beter qua zijn spel dan Reza.
Toch vind ik als je de spitsen van Heerenveen nagaat is Veerman de beste.
De slechtste spits van SC Heerenveen is natuurlijk Te Vrede. Ik ben van alle spitsen niet onder de indruk. Zowel Veerman, Te Vrede, Reza, als van Amersfoort hebben flinke beperkingen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Veerman is vooral erg effectief als invaller, hij heeft genoeg kans gehad in de basis, maar dan wil het op de ??n of andere manier niet. Van Amersfoort wordt bij Heerenveen niet als aanvaller gebruikt trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
Van Amersfoort was in de jeugd toch een doelpuntenmachine, of was dat iemand anders?

Reza met de moeilijke achternaam is de helft van zijn carri?re op de flanken gezet, dus niet zo gek dat niet alles wil lukken. Het is overigens nooit iemand geweest van veel doelpunten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Scoorde dacht ik vorig jaar in de Jupiler League ook wel genoeg.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Scoorde dacht ik vorig jaar in de Jupiler League ook wel genoeg.

Van Amersfoort kan kiezen tussen 3e/4e spits, of zijn huidige rol op het middenveld. Ik verwachtte wel dat Thern zou spelen ipv hem, maar gisteren was Thern vrij dramatisch.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ben wel verrast door van Amersfoort. Vond 'm bij Almere helemaal niet zo goed. En ik denk dat Reza speelt omdat hij veel beter in het spelletje past. Is een beetje een type Uth (maar dan met minder goals), je ziet dat Larsson en Zeneli het prettig vinden om met hem te spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De slechtste spits van SC Heerenveen is natuurlijk Te Vrede. Ik ben van alle spitsen niet onder de indruk. Zowel Veerman, Te Vrede, Reza, als van Amersfoort hebben flinke beperkingen.

Eens. Te Vrede kan niet voetballen, Veerman heeft echt wel stappen gemaakt, maar blijft beperkt en vooral nuttig als invaller, Reza is niet fit genoeg en mist snelheid en power en Van Amersfoort is merr een lopende 10, wat hij overigens heel goed doet.

Heerenveen zal eerst Veerman en Te Vrede moeten lozen, voordat ze zelf iets kunnen.
 

RickPSV

Active member
Van Duinen hadden ze kunnen kopen, of ze kunnen misschien Locadia in de winter huren denk ik nu aan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met Van Duinen zou je niet duidelijk beter worden Locadia is niet te huur.
 

Reinoud

Well-known member
Hoeveel credits gaan er naar Streppel? Heeft het bij Willem II uitstekend gedaan. Nu gaat het ook weer erg goed bij Heerenveen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Best veel wat mij betreft. Hij is messcherp, geeft jongens vertrouwen en onder hem werkt bijvoorbeeld zelfs Larsson zich een slag in de rondte. We voetballen daarnaast herkenbaar, scoren veel en krijgen weinig tegen. Er is tevens enorm veel spelplezier, hij benoemt ook de wissels vanavond heel slim en hij is heel puur. Beetje een Verbeek. Dat past hier goed. De groep is ook vrij fit. Tot nu toe kunnen we spreken van een zeer goed huwelijk.

Vraag is natuurlijk wel wat er gebeurd als er wat tegenslagen komen, want die komen er geheid. Het zit nu ook allemaal wel mee, maar het is wel genieten. Zowel de rust op bestuurlijk vlak, als de resultaten op het veld.
 
Bovenaan