Saudi Pro League

Makanaky

Well-known member
Of de Man Cities en PSG's van deze wereld overhalen een Super League te vormen door ze naar Riyadh e.o. te halen.
 

Batigoal

Well-known member
De UEFA wil geen clubs uit SA in de Europese competities, dat heeft Ceferin laten weten aan L'Équipe.
Mooi zo, maar ben benieuwd hoe lang ze dat standpunt gaan volhouden. In Zuid-Amerika speelt ook al dat Inter Miami mogelijk mee mag gaan doen aan de Copa Libertadores.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Mooi zo, maar ben benieuwd hoe lang ze dat standpunt gaan volhouden. In Zuid-Amerika speelt ook al dat Inter Miami mogelijk mee mag gaan doen aan de Copa Libertadores.
Dat is uiteindelijk ook een Zuid Amerikaanse club. Heel Florida spreekt Spaans.

Wat dat betreft past Messi daar ook wel thuis, die spreekt volgens mij nog steeds geen woord Engels.
 

Deathprod

Active member

Liverpool reject £150m Saudi bid for Mohamed Salah​

The extraordinary offer came from Al-Ittihad, who have already signed Karim Benzema

Georgio Wijnaldum is hard op weg naar Saoedi-Arabië. Vrijdagochtend meldden Franse media dat Paris Saint-Germain en Al-Ettifaq eruit zijn, nu lijkt ook de Nederlander zelf niet afwijzend te staan tegenover een transfer
 

JMD

Well-known member
Mooi zo, maar ben benieuwd hoe lang ze dat standpunt gaan volhouden. In Zuid-Amerika speelt ook al dat Inter Miami mogelijk mee mag gaan doen aan de Copa Libertadores.
Dat is daar wel normaler. De Copa America heeft ook al decennialang 'gastlanden'... Ik zie dan eerder Saudi Arabië daar naartoe gaan
 

Makanaky

Well-known member
Begin deze eeuw deden Mexicaanse clubs mee aan de Copa Libertadores. Cruz Azul haalde in 2001 zelfs de finale. Waarom ze hiermee zijn gestopt weet ik niet. Gevoelsmatig ligt Spaanstalig Centraal Amerika natuurlijk ook veel dichterbij Zuid Amerika dan SA bij Europa.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep van El Ahmadi dat Saudi Arabië in tegenstelling tot de buurlanden wel een echt voetballand is. Kennelijk allemaal op vakantie of de airco in de stadions doen het niet.
 

Joost

Well-known member
Ik begreep van El Ahmadi dat Saudi Arabië in tegenstelling tot de buurlanden wel een echt voetballand is. Kennelijk allemaal op vakantie of de airco in de stadions doen het niet.
Er zijn een paar clubs heel populair en de rest laat men toch vooral links liggen?
 

Batigoal

Well-known member
Luiz Felipe (26) van Betis naar Al-Ittihad. Toch ook weer een goeie speler waarvan het 'zonde' is dat hij vertrekt uit de grotere competities. Ook Demarai Gray van Everton, maar die mocht daar al weg. Wordt ploeggenoot van Wijnaldum, Dembele en Henderson.

Ondertussen probeert Jordan Henderson in de Engelse pers toch echt vooral te laten blijken dat hij andere motivaties heeft dan geld en hij gaat proberen Saoedi-Arabië te veranderen vanuit het land zelf. Wat een nobele man.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Luiz Felipe (26) van Betis naar Al-Ittihad. Toch ook weer een goeie speler waarvan het 'zonde' is dat hij vertrekt uit de grotere competities. Ook Demarai Gray van Everton, maar die mocht daar al weg. Wordt ploeggenoot van Wijnaldum, Dembele en Henderson.

Ondertussen probeert Jordan Henderson in de Engelse pers toch echt vooral te laten blijken dat hij andere motivaties heeft dan geld en hij gaat proberen Saoedi-Arabië te veranderen vanuit het land zelf. Wat een nobele man.

Ik ben benieuwd. Een regenboog onderbroek?
 
Bovenaan