Saudi Pro League

JMD

Well-known member
Ze willen ook graag mee gaan doen aan de Champions League, gezellig hoor.
Ik las het bericht ook, maar daar wordt gesproken van 2025, en dat kan niet, want de cycli gaan per 3 jaar. Dus het zou pas vanaf 2027 kunnen aangezien komende zeomer de nieuwe cyclus in gaat. VAnaf 2027 zal het me idd niks verbazen, en dan laat de UEFA gewoon wat kampioenen uit kleinere landen thuis. (die hebben in cyclus 2024-2027 toch net een extra ticket gehad, kunnen die best wel weer kwijt raken)
 

Forza AZ

Well-known member
Ik las het bericht ook, maar daar wordt gesproken van 2025, en dat kan niet, want de cycli gaan per 3 jaar. Dus het zou pas vanaf 2027 kunnen aangezien komende zeomer de nieuwe cyclus in gaat. VAnaf 2027 zal het me idd niks verbazen, en dan laat de UEFA gewoon wat kampioenen uit kleinere landen thuis. (die hebben in cyclus 2024-2027 toch net een extra ticket gehad, kunnen die best wel weer kwijt raken)
Vanaf 2025 zou wel kunnen als ze lid worden van de UEFA en uit de AFC stappen. Maar dat zullen ze wel niet willen, want dan is de kans dat ze het WK halen van bijna 100% ineens naar 10%.
 

Mario

Well-known member
Vanaf 2025 zou wel kunnen als ze lid worden van de UEFA en uit de AFC stappen. Maar dat zullen ze wel niet willen, want dan is de kans dat ze het WK halen van bijna 100% ineens naar 10%.
Dan kopen ze gewoon de WK organisatie voor de komende 30 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Vanaf 2025 zou wel kunnen als ze lid worden van de UEFA en uit de AFC stappen.
Klopt. Maar even los van of dat zo maar kan (want er zullen dan meer landen naar de UEFA willen), zou dat dan betekenen dat ze in het begin laag staan op de ranking en dus gewoon 1e voorronde moeten beginnen...Een CL-plek is dan geen garantie
 

Mario

Well-known member
Klopt. Maar even los van of dat zo maar kan (want er zullen dan meer landen naar de UEFA willen), zou dat dan betekenen dat ze in het begin laag staan op de ranking en dus gewoon 1e voorronde moeten beginnen...Een CL-plek is dan geen garantie
Alles is te koop, al is de UEFA geen FiFA.
 

Deathprod

Active member
Ik las het bericht ook, maar daar wordt gesproken van 2025, en dat kan niet, want de cycli gaan per 3 jaar. Dus het zou pas vanaf 2027 kunnen aangezien komende zeomer de nieuwe cyclus in gaat. VAnaf 2027 zal het me idd niks verbazen, en dan laat de UEFA gewoon wat kampioenen uit kleinere landen thuis. (die hebben in cyclus 2024-2027 toch net een extra ticket gehad, kunnen die best wel weer kwijt raken)

Ze willen het zien te regelen met een "Wild Card" dat de winnaar van de SPL al vanaf 24/25 direct de CL in kan.

 

Makanaky

Well-known member
Lekker op de maan gaan spelen met ruimtereizigers als trouw publiek en een grappige zwaartekracht bovendien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die Portugees van Celtic Jota geloof ik schijnt al weg te zijn om plaats te maken voor Mo Salah. Mooie dynamiek.
 
Bovenaan