banshee
Member
Ook de nummers 3 en 4 van de groepen gaan gewoon door met het toernooi voor de plekken 17 t/m ....
Ik bedoelde natuurlijk dat ik misschien de enige ben met twee gewonnen wedstrijden, die niet doorgaat voor het kampioenschap ...
Ook de nummers 3 en 4 van de groepen gaan gewoon door met het toernooi voor de plekken 17 t/m ....
De Marokkanen natuurlijkDe op 3 na meeste punten behalen in het toernooi en dan t?ch niet doorgaan naar de laatste 16. Dat is wel on-Portugees veel pech ! Mijn hooligans en ik weten nu even niet wie we moeten slaan.
Gelukkig is er nog genoeg lala over van mijn tripje naar Colombia, doen we gewoon een feestje op het dak van het hotel...ook goed.
De Marokkanen natuurlijk
Ja deze wijsheid probeerde ik dus zelf ook uit die brei van cijfers te halen maar dat was nog niet gelukt. Gelukkig heb jij je schriftje op orde! Thanks JMD!Ik heb onze rekenaar Monsieur Calculeur aan het werk gezet en hij heeft me verzekerd dat Frankrijk zeker door is naar de 1/8 finales.
Hij zei mij:
"Als Australi? niet wint van Peru is het mooiste land ter wereld zeker van de partij in de 1/8 finales. De enige manier waarop Australi? nog kan winnen van Peru is doordat het 2-0 wordt bij Engeland - Panama. In dat geval eindigen zowel Frankrijk als Australi? als Denemarken op 6 punten. Maar La France, met hun aanvallende voetbal, hebben in dat geval de meeste goals gescoord in de poule, want wij hebben ook 2-0 voorspeld.
Als het 2-0 wordt betekent dit overigens dat Australi? doorgaat en niet Denemarken."
Het spreekt voor zich dat de Champs Elysees gisteravond is volgelopen voor een groot feest. Vive la France!!!
Ja deze wijsheid probeerde ik dus zelf ook uit die brei van cijfers te halen maar dat was nog niet gelukt. Gelukkig heb jij je schriftje op orde! Thanks JMD!
Hup geen 2-0!!
Je bent er wel heel snel bij. Het is nog maar rust hoor, kan nog alle kanten op.
Iemand meer dan 4-0 in de voorspellingen?
C1 D2 | Frankrijk (JMD) | - | Kroati? (zwammy) |
A1 B2 | Saoedi Arabi? (Groene Scout) | - | Spanje (fortuna1987) |
B1 A2 | Marokko (Susa) | - | Uruguay (SanMark) |
D1 C2 | Argentini? (SC Heerenveen) | - | Denemarken (Marinos) |
E1 F2 | Servi? (Janssen) | - | Mexico (Magikan) |
G1 H2 | Zweden (Reinoud) | - | Polen (FC Zwolle Ol?) |
F1 E2 | Engeland (Bernardo) | - | Costa Rica (gevegt) |
H1 G2 | Colombia (Mario) | - | Belgi? (Kielse Rat) |
C3 D4 | Australi? (Kralinger) | - | IJsland (Satyr) |
A3 B4 | Egypte (Jamel) | - | Iran (PES5) |
B3 A4 | Portugal (U.G.) | - | Rusland (Pascallovic) |
D3 C4 | Nigeria (Abubakari) | - | Peru (Wigboldus) |