Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

gevegt

Well-known member
"We voelen ons bestolen", zei de bondscoach tegen Servische verslaggevers. "Ik zou hem geen gele of rode kaart geven, maar naar Den Haag sturen. Dan kunnen ze hem voor de rechter brengen, zoals met 'ons' ook gebeurd is."

Gooi die man maar uit het toernooi.

banshee

Member
Ik heb gekeken naar de meeste (doel)punten, dat zegt meer dan de wedstrijdpunten. Sorry Banshee.

Ik maak er geen punt van Abu, maar bij de satekroketten-competitie is het juist het tegenovergestelde; daar tellen de punten en niet de meeste doelpunten.

Again, no hard feelings 👍🏻

FC Zwolle Ole

Well-known member
Standen na 18 minuten spelen :

Frankrijk (JMD) - Kroati? (zwammy) 1-2
Saoedi Arabi? (De Groene Scout) - Spanje (fortuna1987) 0-0
Marokko (Susa) - Uruguay (SanMark) 2-1
Portugal (U.G.)- Denemarken (Marinos) 1-1
Servi? (Janssen) - Mexico (Magikan) 1-0
Engeland (Bernardo) - Polen (FC Zwolle Ole) 1-0
Zweden (Reinoud) - Costa Rica (gevegt) 1-0
Columbia (Mario) - Belgi? (Kielse Rat) 0-2

Australi? (Kralinger) - IJsland (Satyr) 0-0
Fryslan (Suikerbrood) - Nigeria (Abubakari) 0-1
Rusland (Pacallovic - Brazili? (Batigoal) 1-2
Zwitserland (Andre) - Zuid-Korea (Friesland) 0-0
Panama (Banshee) - Senegal (Unregistere) 0-2
Japan (Hankie) - Tunesi? (Maasveld) 0-1

Laatst bewerkt door een moderator:

Reinoud

Well-known member
Sateverige komt op een vroege voorsprong tegen Costa Rica. Altijd fijn, ga je toch lekkerder van voetballen.

Abubakari

Well-known member
Ik maak er geen punt van Abu, maar bij de satekroketten-competitie is het juist het tegenovergestelde; daar tellen de punten en niet de meeste doelpunten.

Again, no hard feelings

In de Sat?kroketten Lekker & Gezond Eredivisie Competitie komt het toch nooit voor dat er iemand naar de volgende ronde gaat?

Kielse Rat

Well-known member
Nog maar net bekomen van die spannende eindfase of al weer vol aan de bak. Prima start tegen Colombia in ieder geval.

Abubakari

Well-known member
Noem jij mij nou een neus!? :hsv:

Daar is het trouwens ook wel zo geweest dat de eerste twee + plus degene met de meeste goals promoveerden.

Abubakari

Well-known member
Net weer zes plaatjes gekregen bij twee Sat?kroketten, ik had ze alle zes nog niet!

5b3029872ef9b-paninisat%C3%A9.png

Mario

Well-known member
Het was nog laat geworden na de groepswinst, dus wij stonden niet geheel fris en fruitig aan de aftrap voor de achtste finales ... gevolg is een 0-2 achterstand. Hopelijk kunnen we dit nog rechttrekken vandaag.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Aangezien ik vanmiddag moetwerken laat ik de coaching over aan mijn hulptrainer.
Zal kijken of ik de tussenstanden kan plaatsen op mijn werk.

banshee

Member
Noem jij mij nou een neus!? :hsv:

Daar is het trouwens ook wel zo geweest dat de eerste twee + plus degene met de meeste goals promoveerden.

Yep, in die volgorde...
de eerste twee met de meeste punten
en daarna
degene met de meeste goals

En slotje !

Allez Belgique, door naar de finale en neem de titel mee naar huis. Je hebt er een fan bij.

Janssen

Well-known member

Net weer zes plaatjes gekregen bij twee Sat?kroketten, ik had ze alle zes nog niet!

5b3029872ef9b-paninisat%C3%A9.png

Ik vind het niet ok? dat je hier een echte foto van Maasveld post.

Laatst bewerkt:
Bovenaan