Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Nog 18 minuten en dan naar huis. Terecht, behalve pech gehad was het vooral ondermaats. Na de oefenserie in District Noord waanden we ons al wereldkampioen, dat viel toch tegen. Enige wat rest zijn de mooie shirts die ik geruild heb. zwammy, Satyr & SC Heerenveen bedankt en zwammy en SC Heerenveen succes verder.

5b2e86fc1fa1d-shirtje_wisselen.png

En ACHTUNG! Morgen (17.00) beginnen de Achtste Finales, dus op tijd voorspellen.

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Dank koning Abu, als ik 1 of 2 word zal ik zeker aan onze gedenkwaardige pot terugdenken :duim:

FC Zwolle Ole

Well-known member
De standen met nog 9 minuten te spelen :

A
Saoedi Arabi? (Groene Scout) - Egypte (Jamel) 15-10
Uruguay (SanMark.) - Rusland (Pascallovic) 5-5
B
Spanje (fortuna1987)-Marokko (Susa) 7-6
Iran (PES5) - Portugal (U.G.) 13-9
C
Frankrijk (JMD)-Denemarken (Marinos) 7-10
Peru (Wigboldus)-Australi? (Kralinger) 9-8
D
Argentini? (SC Heerenveen)-Nigeria (Abubakari) 13-7
IJsland (Satyr)-Kroati? (zwammy) 8-12
E
Servi? (Janssen)-Brazili? (Batigoal) 9-7
Zwitserland (Andre)-Costa Rica (gevegt) 11-12
F
Duitsland (Simon)-Zuid Korea (Friesland) 7-3
Zweden (Reinoud)-Mexico (Magikan) 7-5
G
Belgi? (Kielse Rat)-Engeland (Bernardo) 6-8
Tunesi? (Maasveld)-Panama (Banshee) 7-8
H
Polen (FC Zwolle Ol?)-Japan (Hankie) 8-7
Colombia (Mario)-Senegal (Unregistere) 12-7

Nederland (Suikerbrood) 6

Vergeet niet om de voorspellingen voor de 8e finale te doen.

fortuna1987

Well-known member
Met een been in de volgende rond, Engeland mag morgen niet met 3-0 winnen. Gezien de rest van mijn voorspellingen de laatste dagen zal die dus wel in de blessuretijd vallen.

Mario

Well-known member
Opnieuw een driepunter voor Colombia, en daarmee kwalificatie voor de achtste finales :duim:

banshee

Member
Zul je net zien dat Panama het enige land is dat met twee overwinningen (6 punten) toch niet doorgaat 😡

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tot nu toe hebben er 21 van de 33 de 8e finale voorspeld.

Ook de nummers 3 en 4 van de groepen gaan gewoon door met het toernooi voor de plekken 17 t/m 33.

Dus allemaal nog wel even de 8e finales voorspellen.

Want volgens mij gaan de nummers 1 en 2 van de groepen door voor het kampioenschap en niet de nummers 1 t/m 16 van de topscore trofee.

JMD

Well-known member
Ik heb onze rekenaar Monsieur Calculeur aan het werk gezet en hij heeft me verzekerd dat Frankrijk zeker door is naar de 1/8 finales.
Hij zei mij:
"Als Australi? niet wint van Peru is het mooiste land ter wereld zeker van de partij in de 1/8 finales. De enige manier waarop Australi? nog kan winnen van Peru is doordat het 2-0 wordt bij Engeland - Panama. In dat geval eindigen zowel Frankrijk als Australi? als Denemarken op 6 punten. Maar La France, met hun aanvallende voetbal, hebben in dat geval de meeste goals gescoord in de poule, want wij hebben ook 2-0 voorspeld.
Als het 2-0 wordt betekent dit overigens dat Australi? doorgaat en niet Denemarken."

Het spreekt voor zich dat de Champs Elysees gisteravond is volgelopen voor een groot feest. Vive la France!!!

Bovenaan