Deze clubs zijn nog niet in de bus of vliegtuig onderweg naar de KROKETTENATIONS CUP 2017 :
Tuvalu (PES5)
San Marino (Marinos)
Eritrea (Kralinger)
Andorra (Abubakari)
Far Oer (Simon)
Die moeten allemaal lopend komen, dus dat duurt nog wel even.
Deze clubs zijn nog niet in de bus of vliegtuig onderweg naar de KROKETTENATIONS CUP 2017 :
Tuvalu (PES5)
San Marino (Marinos)
Eritrea (Kralinger)
Andorra (Abubakari)
Far Oer (Simon)
Tuvalu (PES5)
San Marino (Marinos)
Eritrea (Kralinger)
Andorra (Abubakari)
Far Oer (Simon)
Toch nog netjes met een puntendeling van het veld afgestapt. Ik heb er vrede mee.
Aan een wedstrijd uitspelen moeten we nog werken. Voorin zijn we al goed op dreef.
Freddy de Vadder versus Kielse Rat zei:Ey gie doar m? jen dom tshirtje, ge moe nie te fel doen wi, ge goat toch gin prente bin doen vanaved.
Baffe, recht jin ip zyn mulle.
Freddy de Vadder zei:Andorrianen en de koarte lezen? t deurt verzeker tien minutn tegen da ze de boovnkant vien
Nou, daar versta ik ook geen bal van hoor... Hopelijk geraak je nog op tijd in Moskou.
Vanwege de belachelijke politiek van andere landen richting ons kunnen we vanuit Eritrea maar naar een klein aantal landen reizen. Het is nogal een reis: we gaan van Asmare airport naar Khartoum. Van daar vliegen we naar Damascus, even een korte stop en wat trainingen in Syri? om van daar naar Moskou te reizen.
Ik probeer er zo weinig mogelijk te komen.
Ik had wel verwacht dat jullie met een vissersboot zouden komen.
Dat duurt wat lang naar Rusland...
Veels te koud voor mijn spelers in Moskou, die dragen 5 lagen kleding en zitten nu in de kleedkamer voor een gaskacheltje. Over 4 jaar gelukkig in Qatar.
Die heeft alleen het woord kou gezien en denkt dat er alleen maar mos te vreten is.Weet niet in welk Moskou jij zit, maar in Moskou is het nu 21 graden... Koukleum..
Weet niet in welk Moskou jij zit, maar in Moskou is het nu 21 graden... Koukleum..