Alles onder de 30 graden is gewoon koud.
Zoals een oud Australisch gezegde luidt: 'If you're whining about the weather, you're a cunt'
Alles onder de 30 graden is gewoon koud.
Onze buschauffeur houdt bij hoog en laag vol dat dit het Rode Plein in Moskou is, iemand die dat kan bevestigen? Want er zijn wat twijfels en zelf denk ik eigenlijk ook dat ie alweer verkeerd gereden is en dat ie dat zelf ook wel weet maar het niet toe wil geven.
Ja hoor ik zie de gremlins al.
Onze buschauffeur houdt bij hoog en laag vol dat dit het Rode Plein in Moskou is, iemand die dat kan bevestigen? Want er zijn wat twijfels en zelf denk ik eigenlijk ook dat ie alweer verkeerd gereden is en dat ie dat zelf ook wel weet maar het niet toe wil geven.
Zorg je wel dat er voor het zingen eruit bent?Ik zie dat iemand zich druk maakt omdat San Marinos nog niet op het veld staat? Ga jij altijd ver vooraf op het gras zitten ofzo?
Wij komen vlak voor het begin, we zitten nu nog netjes in de kerk.
Ik zie dat iemand zich druk maakt omdat San Marinos nog niet op het veld staat? Ga jij altijd ver vooraf op het gras zitten ofzo?
Wij komen vlak voor het begin, we zitten nu nog netjes in de kerk.
Ik zie rood, ik zie een plein, dan zal het wel de juiste locatie zijn.
Zo praat je niet over de grote Putin. Vader des vaderlands:hsv::hsv::hsv::hsv:Ik zie dat Putin jullie persoonlijk komt begroeten.
Zoals een oud Australisch gezegde luidt: 'If you're whining about the weather, you're a cunt'
Je nam het goedkoopste busbedrijf in Eritrea... Die chauffeurs komen normaal gesproken nooit hun land uit en hebben geen idee hoe te rijden in het buitenland en wat de afstanden zijn.Ja, dat zei de buschauffeur ook, "dit plein is rood, wat zit je nou te zeuren vent, tuurlijk is dit Moskou".
Dat waren onze reserves, wij zaten al op ons trainingskamp in Syri?.Nou ja, we zitten dus goed, dat is fijn om te weten. Eritrea zit geloof ik in hetzelfde hotel als Andorra.