Sat?kroketten Lekker & Gezond: KROKETTENATIONS CUP 2017 Discussietopic

Mario

Well-known member
Deze clubs zijn nog niet in de bus of vliegtuig onderweg naar de KROKETTENATIONS CUP 2017 :


Tuvalu (PES5)
San Marino (Marinos)
Eritrea (Kralinger)
Andorra (Abubakari)
Far Oer (Simon)

Die moeten allemaal lopend komen, dus dat duurt nog wel even.
 

Abubakari

Well-known member
Andorra geeft wederom in de slotfase de zege weg, confusion to our enenies, want dat gaan we straks niet meer doen, dan trekken we de voorsprong gewoon over de streep.

Overigens is Andorra onderweg naar Rusland, maar we zijn via Eritrea gegaan, dus dat is een stukje om. Maar we zijn er vrijdag wel, no sweat.

Ik lees trouwens net in USATE Today dat Noord Korea met 8-0 van TEAM USA verloren heeft.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Deze clubs zijn nog niet in de bus of vliegtuig onderweg naar de KROKETTENATIONS CUP 2017 :


Tuvalu (PES5)
San Marino (Marinos)
Eritrea (Kralinger)
Andorra (Abubakari)
Far Oer (Simon)

Vanwege de belachelijke politiek van andere landen richting ons kunnen we vanuit Eritrea maar naar een klein aantal landen reizen. Het is nogal een reis: we gaan van Asmare airport naar Khartoum. Van daar vliegen we naar Damascus, even een korte stop en wat trainingen in Syri? om van daar naar Moskou te reizen.
 

Abubakari

Well-known member
Aan een wedstrijd uitspelen moeten we nog werken. Voorin zijn we al goed op dreef.
1469136.jpg

Ik heb met het oog op de opening Andorra-Belgi? een spion binnen gehaald, ene Freddy de Vadder.


Geen idee wat ie precies zegt, maar dat geeft niet want hij heeft het toch tegen jou, Kielse Rat.

Freddy de Vadder versus Kielse Rat zei:
Ey gie doar m? jen dom tshirtje, ge moe nie te fel doen wi, ge goat toch gin prente bin doen vanaved.
Baffe, recht jin ip zyn mulle.

En Freddy heeft ook gelijk de vinger op de zere plek gelegd voor wat betreft het verkeerd rijden (waardoor we nu dus in Rio zitten ipv in Moskou...).
Freddy de Vadder zei:
Andorrianen en de koarte lezen? t deurt verzeker tien minutn tegen da ze de boovnkant vien
 

Abubakari

Well-known member
Nou, daar versta ik ook geen bal van hoor... Hopelijk geraak je nog op tijd in Moskou.

Mo gow zeg, kiszakken. Wuk.
Aldus Freddy.

Ik heb hem even gevraagd waar ie vandaan komt, ik geloof dat ie "West Vlaanderen" zei. Ik heb hem in elk geval in Bevergem ontmoet. Weet niet of je daar wel eens komt?

Op speciaal verzoek van Freddy spelen we tegen Belgi? in deze shirts:
anurfenbig.jpg


Nurfen, dat ken je toch wel neem ik aan?
 

Maasveld

Well-known member
Vanwege de belachelijke politiek van andere landen richting ons kunnen we vanuit Eritrea maar naar een klein aantal landen reizen. Het is nogal een reis: we gaan van Asmare airport naar Khartoum. Van daar vliegen we naar Damascus, even een korte stop en wat trainingen in Syri? om van daar naar Moskou te reizen.

Ik had wel verwacht dat jullie met een vissersboot zouden komen.
 

Mario

Well-known member
Veels te koud voor mijn spelers in Moskou, die dragen 5 lagen kleding en zitten nu in de kleedkamer voor een gaskacheltje. Over 4 jaar gelukkig in Qatar.
 

JMD

Well-known member
Veels te koud voor mijn spelers in Moskou, die dragen 5 lagen kleding en zitten nu in de kleedkamer voor een gaskacheltje. Over 4 jaar gelukkig in Qatar.

Weet niet in welk Moskou jij zit, maar in Moskou is het nu 21 graden... Koukleum..
 
Bovenaan