Pascallovic
Well-known member
Die is nu rechtsbenig?Hehe, eindelijk eens goed nieuws! We hebben onze linksback terug gevonden.
Die is nu rechtsbenig?Hehe, eindelijk eens goed nieuws! We hebben onze linksback terug gevonden.
Bij de sterke landen zijn spelers tweebenig, bij andorra kunnen ze met links net zo weinig als met rechts, dus dat maakt gelukkig deze keer echt niks uit.Die is nu rechtsbenig?
Kralinger en Mario hebben enkel driebenige spelers in de selectie. Mijn sterspeler hoopt dan ook dat we 1 van deze landen nog treffen.
Mocht er gedurende het toernooi iemand afhaken (niet opdagen), dan wil ik wel aanhaken.
Is Duitsland een optie voor jou.
De Duitse coach zit midden in een verbouwing en verhuizing en heeft eigenlijk weinig tijd de komende weken.
Australi? is er intussen al. Nou ja, in Rusland. Nog 9888kmnaar Moskou te gaan :duim:
Ha, net op het moment dat alles tegen zit zit alles weer mee. Eerst onze linksback weer terug en nu is Freddy er om mij op te pikken zodat ik niet weer in dat stinkbusje hoef maar gewoon in de auto met Freddy en Kielse Rat (die ook mee wilde rijden en al op de achterbank klaar zat) naar Moskou kan.
Knap, er is geen enkel land in zuid-oost Azie wat aan Rusland grenst.