Sat?kroketten Lekker & Gezond: KROKETTENATIONS CUP 2017 Discussietopic

Pascallovic

Well-known member
Hehe, eindelijk eens goed nieuws! We hebben onze linksback terug gevonden.

afgehakt_been.JPG
Die is nu rechtsbenig?
 

Abubakari

Well-known member
Ha, net op het moment dat alles tegen zit zit alles weer mee. Eerst onze linksback weer terug en nu is Freddy er om mij op te pikken zodat ik niet weer in dat stinkbusje hoef maar gewoon in de auto met Freddy en Kielse Rat (die ook mee wilde rijden en al op de achterbank klaar zat) naar Moskou kan.

freddylied.png


Die is nu rechtsbenig?
Bij de sterke landen zijn spelers tweebenig, bij andorra kunnen ze met links net zo weinig als met rechts, dus dat maakt gelukkig deze keer echt niks uit.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Kralinger en Mario hebben enkel driebenige spelers in de selectie. Mijn sterspeler hoopt dan ook dat we 1 van deze landen nog treffen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wij van Tuvalu zitten inmiddels op de boot naar Fiji.

1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wij hebben wat vertraging opgelopen. Er schijnen problemen te zijn op het vliegveld in Damascus. Nu zitten we in een bus die ons via Irak, Iran en Azerbaidzjan naar Dagestan brengt. Vanaf daar gaan we met de trein naar Moskou.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Australi? is er intussen al. Nou ja, in Rusland. Nog 9888kmnaar Moskou te gaan :duim:
 

Kielse Rat

Well-known member
Ha, net op het moment dat alles tegen zit zit alles weer mee. Eerst onze linksback weer terug en nu is Freddy er om mij op te pikken zodat ik niet weer in dat stinkbusje hoef maar gewoon in de auto met Freddy en Kielse Rat (die ook mee wilde rijden en al op de achterbank klaar zat) naar Moskou kan.

freddylied.png

Het leek me eens tijd om te verbroederen met de West-Vlamingen. Toffe gast die Freddy, al begrijp ik nog steeds geen bal van wat die uitkraamt! :duim:
 

Mario

Well-known member
De spelers hebben het nog steeds koud, en gebruiken het meubilair nu als brandhout om het een beetje warm te krijgen. Een deel van de selectie weigert nu om te spelen omdat de dagelijkse warme snack achterwege blijft. Men is in onderhandeling met de bond, het is te hopen dat er nog een vliegtuig met sat?kroketten wordt ingevlogen.
 

Hankie

Well-known member
Noord Korea kreeg een warm onthaal van vriend Putin.

Wij zijn klaar om de beker mee naar huis te nemen, mijn spelers klagen nooit over de kou of de omstandigheden. Aangezien zij op en top professionals zijn.
f0829ad708a4c0578c6db6a0d591ed79.jpg
 

Kielse Rat

Well-known member
Wat een geklaag in dit topic, het lijkt wel of iedereen al naar excuses zoekt. Wij Belgen hebben naar goede gewoonte besloten de derde helft alvast in te zetten! :proost:
 

Abubakari

Well-known member
Nou, de dag begint weer goed, de hond van Animalfreak heeft onze linksback opgegeten.
Dog-with-bone.jpg


Gelukkig krijg ik net een berichtje dat de spelersbus goed op weg is "Zitten op een zandweggetje nabij Moskou, komt goed".
kombi-namib-desert.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Alweer een meevaller, de linksback komt net aan hinkelen. Wel licht geblesseerd maar onze medische staf verwacht hem nog wel wedstrijdfit te krijgen.
593930f42c43f-lb.jpg
 
Bovenaan