Sat?kroketten Lekker & Gezond: KROKETTENATIONS CUP 2017 Discussietopic

Mario

Well-known member
Het vliegtuig uit Yaounde is inmiddels geland, de dozen met satekroketten worden momenteel uitgeladen. De spelers zijn inmiddels begonnen om de frituur aan te zetten. Al met al dus een rustige voorbereiding voor Kameroen en vanavond staan we gewoon aan de aftrap. Lekker warm ook hier in Moskou.
 

Abubakari

Well-known member
Oh ja, krijgen we weer 90 minuten lange ballen op Freddy en Abu. Hoef ik niks te doen. Daar ben ik wel heel goed in ja. Andorra kampioen!

Nou, ik had een andere tactiek bedacht. De linksback gaat keepen, want hij heeft nog steeds twee armen en met ??n been kun je prima keepen.
Jij moet wel even de doeltrappen nemen want daar voorzie ik wel een probleem.

Verder:
59396a92ac24d-campo_de_futebol.JPG

Met De Hond van Animalfreak hebben we achterin een Tough Bastard, een bijtertje bovendien, dus Freddy jij en ik zijn vrij van verdedigende arbeid.
De Hond levert alles bij jou in, jij steekt dan ofwel Freddy de Vadder ofwel mij diep weg en dan moeten de goals vanzelf volgen lijkt mij. Zoveel stelt die Kielse Rat nou ook weer niet voor.
Morgen moeten we tegen zwammy, dat is me toch een prutser, dus dat kan ik in mijn eentje nog wel af. Dus dan krijgen de Hond, Freddy, de Linksback en jij rust. Zondag tegen Reinoud, dan gaan we weer met zijn vijven spelen want Reinoud is wel een sterke tegenstander en die wedstrijd zal in onze poule om groepswinst gaan.
Na de groepsfase verwacht ik mijn selectie terug in Moskou, gewoon rechtdoor zwemmen, daar kan niets mis mee gaan, dus dan zien we dan wel even verder.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Alleen de Far Oer van Simon hebben nog niks van zich laten horen die hebben waarschijnlijk de voetbalschoenen vergeten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tuvalu is inmiddels in het stadion aangekomen, na een reis van 3 dagen. Ik heb net met oude bekende Marinos al even een broodje sat?kroket met kaviaar gegeten.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
DE topper op het programma is natuurlijk Noord Korea-Eritrea. Twee fantastische democratische landen tegen elkaar. Schandalig dat in de "press freedom index" Noord-Korea op 179 en Eritrea op 180 (van de 180) staat. We zouden juist 1 en 2 moeten zijn, iedereen in onze landen hebben een fantastische vrijheid en we hebben dan ook allebei een massale aanhang in Mouskou. We zijn er klaar voor!
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
DE topper op het programma is natuurlijk Noord Korea-Eritrea. Twee fantastische democratische landen tegen elkaar. Schandalig dat in de "press freedom index" Noord-Korea op 179 en Eritrea op 180 staat. We zouden juist 1 en 2 moeten zijn, iedereen in onze landen hebben een fantastische vrijheid en we hebben dan ook allebei een massale aanhang in Mouskou. We zijn er klaar voor!

Samen op 1, als Noord-Koritrea
 

Maasveld

Well-known member
Na de groepsfase verwacht ik mijn selectie terug in Moskou, gewoon rechtdoor zwemmen, daar kan niets mis mee gaan, dus dan zien we dan wel even verder.

Die linksback zal toch wel een afwijking hebben lijkt me.

Edit: Oh wacht, die hoeft natuurlijk niet te zwemmen.
 

Abubakari

Well-known member
Die linksback zal toch wel een afwijking hebben lijkt me.

Edit: Oh wacht, die hoeft natuurlijk niet te zwemmen.

Nee, die stond te liften toen Freddy de Vadder, Animalfreak, de hond van Animalfreak en ik voorbij kwamen rijden. Jammer dat de hond van Animalfreak zijn been net op had anders hadden we dat zo weer aan kunnen naaien. Maar ja, als je alles van te voren weet...
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Alleen de Far Oer van Simon hebben nog niks van zich laten horen die hebben waarschijnlijk de voetbalschoenen vergeten.

Pfft wat een gedoe is dat zeg van de Faro?r naar Moskou. We moesten eerst door de Oostzee naar St. Petersburg en vanaf daar was het nog een heel eind varen om in Moskou te komen

V0012560015--718532.JPG


image001.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Freddy de Vadder laat weten vanavond toch liever vanaf de bank te beginnen.
depositphotos_122460870-stock-photo-drunk-man-asleep-on-a.jpg

Die brengen we dan wel in geval we achter komen te staan.
 

Abubakari

Well-known member
Zo, met een eenbenige linksback op doel, 1 hond in de verdediging en het duo Satyr/Abu in de spits (Freddy de Vadder bleef op de bank liggen, hadden we niet eens nodig) 11 Belgen met wee vingers in de neus opzij gezet.
HUP ANDORRA!
 

Abubakari

Well-known member
593b1061f1136-andbel.png


De Hond van Animalfreak scoorde ze alle 9!
Ha, die Animalfreak wilde in de pauze zijn hond terug. Mooi niet!

Zijn de andere wedstrijden nog bezig of kunnen jullie zelf niet tellen ofzo?
Nou ja, er is behalve Andorra-Belgi? toch maar 1 wedstrijd waarvan iedereen wil weten wat het geworden, nou... komt ie: Eritrea-Noord Korea 10-7.
Borowitz-Kim-Jong-un-snubbed-320.jpg

Sterkte Han Kie, dit gaat Kim Jung Un niet leuk vinden.

Hoog niveau in Groep Andorra, Schotland-Kroati? (Reinoud-zwammy) 10-10. Andorra dus meteen koploper!
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Wat een gekloot weer! Het wordt nooit wat met die nationale ploeg. :hsv:

Nou, verliezen van 2 mannen, een hond en met op doel iemand met ??n been, da's niej best.:D

Zo meteen de uitslagen van wedstrijd 1, vanavond om 18.00 begint de tweede wedstrijd al, dus niet vergeten te voorspellen mocht je dat nog niet gedaan hebben.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan