Buiten de lijnen is het in ieder geval andersom:Hoppa, we beginnen tegen maisveld. Makje. We tikken ze sgeel :heinz:
https://youtu.be/FIRT7lf8byw
Buiten de lijnen is het in ieder geval andersom:Hoppa, we beginnen tegen maisveld. Makje. We tikken ze sgeel :heinz:
Helemaal flabbergastisch, net als jou spelers vanavond na de eerste actie van Ricardo Qroketuaresma.Ja, de kangoeroe is diep, diep onder de indruk, hahaha
Oh ja, krijgen we weer 90 minuten lange ballen op Freddy en Abu. Hoef ik niks te doen. Daar ben ik wel heel goed in ja. Andorra kampioen!
DE topper op het programma is natuurlijk Noord Korea-Eritrea. Twee fantastische democratische landen tegen elkaar. Schandalig dat in de "press freedom index" Noord-Korea op 179 en Eritrea op 180 staat. We zouden juist 1 en 2 moeten zijn, iedereen in onze landen hebben een fantastische vrijheid en we hebben dan ook allebei een massale aanhang in Mouskou. We zijn er klaar voor!
Na de groepsfase verwacht ik mijn selectie terug in Moskou, gewoon rechtdoor zwemmen, daar kan niets mis mee gaan, dus dan zien we dan wel even verder.
Die linksback zal toch wel een afwijking hebben lijkt me.
Edit: Oh wacht, die hoeft natuurlijk niet te zwemmen.
Alleen de Far Oer van Simon hebben nog niks van zich laten horen die hebben waarschijnlijk de voetbalschoenen vergeten.
Wat een gekloot weer! Het wordt nooit wat met die nationale ploeg. :hsv: