Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Op zich ben ik beschikbaar voor nog een seizoen PSV.
Andere PSV-fan is Mario.
Laat ik ook zo'n nobele geste maken ;)
Ben bereid om Mario het trainerschap van PSV te gunnen.

Ik waardeer je geste zeer, maar van mij mag je gewoon bij PSV blijven als je dat zou willen. Elke andere club is ook goed wat mij betreft. Ik wacht geduldig af wat er overblijft.
 

Pascallovic

Well-known member
Alsof dat tegenwoordig nog wat uitmaakt (behalve bij mij dan).
Bij mij maakt het in die zin uit dat ik niet uitgebreid de tijd neem om te reageren. Zeker niet aan de andere kant van de wereld waar je nog allerlei apps moet installeren om op dit forum te komen.:oops:

Ik ben natuurlijk vereert dat ik naar Ajax kan. Heb er al een keer op interim basis mogen werken omdat Marinos van de zogenaamde 'special two' er geen klote van bakte. Ik blijf echter gewoon bij Willem II, waar het al jaren prima gaat. Het verschil dit seizoen was uiteindelijk 1 doelpunt tussen Ajax en Willem II. Dat verschil is dermate laag dat ik geen zin heb om vak 410 een jaar aan mijn stoelpoten te laten zagen. Bij een landstitel had ik de overstap wel gemaakt.
 

Abubakari

Well-known member
Bij mij maakt het in die zin uit dat ik niet uitgebreid de tijd neem om te reageren. Zeker niet aan de andere kant van de wereld waar je nog allerlei apps moet installeren om op dit forum te komen.:oops:

Ik ben natuurlijk vereert dat ik naar Ajax kan. Heb er al een keer op interim basis mogen werken omdat Marinos van de zogenaamde 'special two' er geen klote van bakte. Ik blijf echter gewoon bij Willem II, waar het al jaren prima gaat. Het verschil dit seizoen was uiteindelijk 1 doelpunt tussen Ajax en Willem II. Dat verschil is dermate laag dat ik geen zin heb om vak 410 een jaar aan mijn stoelpoten te laten zagen. Bij een landstitel had ik de overstap wel gemaakt.

Ik laat de deur van DVK ook dicht als ik op vakantie ben. Internet niet of nauwelijks op vakantie.

Mooi, blijf ik lekker bij Ajax. Anders was het of Emmen of Groningen geworden denk ik.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Ik ben in mijn 3 periodes dat ik in de Eredivisie werkzaam was 2x in dienst geweest bij ADO. Ik weet niet of ik daar nog steeds op het lijstje staat ... ik heb geprobeerd te bellen, maar er waren nog 5 wachtenden voor mij.
 

Marinos

Well-known member
Bij mij maakt het in die zin uit dat ik niet uitgebreid de tijd neem om te reageren. Zeker niet aan de andere kant van de wereld waar je nog allerlei apps moet installeren om op dit forum te komen.:oops:

Ik ben natuurlijk vereert dat ik naar Ajax kan. Heb er al een keer op interim basis mogen werken omdat Marinos van de zogenaamde 'special two' er geen klote van bakte. Ik blijf echter gewoon bij Willem II, waar het al jaren prima gaat. Het verschil dit seizoen was uiteindelijk 1 doelpunt tussen Ajax en Willem II. Dat verschil is dermate laag dat ik geen zin heb om vak 410 een jaar aan mijn stoelpoten te laten zagen. Bij een landstitel had ik de overstap wel gemaakt.
Huh ik heb nooit bij Ajax gezeten hoor.
 

Bernardo

Well-known member
Vitesse heeft mij alweer gebeld, ze hebben mij hun excuses aangeboden voor mijn vorige periode daar met de zwakke selectie. Ik heb ze even in de wachtkamer gezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan