Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Ja, ik wilde wel even weten waar dat rare verhaal over de terugkeer van Bernardo vandaan kwam. Maar toen ik de eigenaar aan de lijn had begon hij keihard te lachen. Ze noemen Bernardo intern in de sponsorlounge kennelijk 'de lemming', omdat hij de club richting de afgrond bracht. Mooi verhaal. Daarna schoof hij mij een dik verbeterd contract onder de neus, dus ik sta gewoon weer voor de groep in Arnhem. :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Genot.

Leek mij al stug dat ze in Arnhem ooit weer aan Bernardo wilden beginnen, maar ze hebben dus een grap met hem uitgehaald. :D
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb zojuist een contract getekend bij FC Emmen. We gaan een samenverwerkingsverband aan met Wildlands, dus Franse spelers zullen we niet aantrekken. Nu eerst het WK en dan na een korte vakantie de dozen sat?kroketten uitpakken en aan de slag.
 

Bernardo

Well-known member
Ja, ik wilde wel even weten waar dat rare verhaal over de terugkeer van Bernardo vandaan kwam. Maar toen ik de eigenaar aan de lijn had begon hij keihard te lachen. Ze noemen Bernardo intern in de sponsorlounge kennelijk 'de lemming', omdat hij de club richting de afgrond bracht. Mooi verhaal. Daarna schoof hij mij een dik verbeterd contract onder de neus, dus ik sta gewoon weer voor de groep in Arnhem. :duim:

Ik hoop dat je degradeert!!!!!
 

Abubakari

Well-known member
Dan is dit de verdeling voor 2018/2019

1. Maasveld - VVV
2. Pascallovic - Willem II
3. Abubakari - Ajax
4. Susa - Feyenoord
5. Reinoud - FC Utrecht
6. Marinos - AZ
7. FC Zwolle Ol? - PEC Zwolle
8. Magikan - PSV
9. Simon - De Graafschap
10 SC Heerenveen - sc Heerenveen
11 Kralinger - Excelsior
12 Unregistere - Vitesse
13 fortuna1987 - Fortuna Sittard
14 PES5 - FC Emmen
15 Satyr - FC Groningen
16 Bernardo - Heracles
17 zwammy - NAC
18 Mario - ADO Den Haag
 

Abubakari

Well-known member
Dus NAC wint van AZ en AZvan NAC en de rest van de wedstrijden verliezen jullie? Moet lukken, succes alvast.
 

Abubakari

Well-known member
Onze eerste grote aankoop heeft er ook zin in!

5b3f598b82e2c-Tadickroket.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan