Openlijk matchfixen? JMD 15 punten in mindering, Unregistere 15 punten in mindering.
Gefeliciteerd zwammy en de andere promovendi.
Als een ander mij geld aanbiedt ben ik dan ook in overtreding? Dat is nieuw voor mij...
Nou, da's lekker dan. Hadden we die 50 rooien beter in de bouw van nieuwe tribunestoeltjes kunnen stoppen. Maar als je het toch te weinig vindt, dan neem ik aan dat je het weer terugstort? :duim:
Een echte degradatie kraker, met in de eerste helft een gelijkspel. In de tweede helft zal er een winnaar komen met veel verschillende uitslagen.
Metsfiksing!!!Gezien de overige standen ziet her ernaar uit dat we het allebei redden. Salonremise maar?
Hmm...ASWH (Unregistere) is weer helemaal terug in de race voor promotie omdat sc Feyenoord (Hankie) weigert om te scoren.
SC Feyenoord (Hankie) - GUDOK (zwammy) 0-1
Je hebt het aangenomen, dan lijk je me behoorlijk schuldig.
Metsfiksing!!!
Dat wordt nog een zeer spannende tweede helft. Koortsachtig overleg tussen onze voorzitter en die van Hillegom inmiddels. Waarover zou dat dan weer gaan?
prima, alleen schopt Excelsior er nu 1 in en dat was niet de afspraak. Dat oud papier clubje krijgt nu Poetin achter zich aan.Gezien de overige standen ziet her ernaar uit dat we het allebei redden. Salonremise maar?