Ai ai, zure nederlaag tegen Wanne Eickel. Niet goed voor de promotiekansen. Hopelijk zijn de mannen van Hillegom nog moe van het kampioensfeest.
En die enveloppen die JMD vandaag ontvangt, helpen misschien ook een beetje.
Het is net het echte FC Groningen.
Misschien dan maar goed voor mijzelf dat ik dat zinkende schip verlaat.
Van Tilburg blijf je af:hsv:Misschien moet ik volgende keer maar voor Tilburg of Breda kiezen, lekker dicht bij huis!
Misschien moet ik volgende keer maar voor Tilburg of Breda kiezen, lekker dicht bij huis!
Wij zijn stinkend rijke bollenboeren. Die schuiven alles onder de tafel (vandaar dat we meestal ook in de zaterdagcompetitie uitkomen). Enige nadeel is dat Hillegom een zondagclub is en dus het spel eerlijk wil spelen...Nu maar hopen dat die Holleeder-achtige bonus voldoende is voor JMD.
Wij zijn stinkend rijke bollenboeren. Die schuiven alles onder de tafel (vandaar dat we meestal ook in de zaterdagcompetitie uitkomen). Enige nadeel is dat Hillegom een zondagclub is en dus het spel eerlijk wil spelen...
En Holleederachtige proporties heb ik niet gezien. Eerder zuunig Grunnings.
Dat de stand dus 3-0 is na 10 minuten spelen is een logisch gevolg.
Bedankt!Openlijk matchfixen? JMD 15 punten in mindering, Unregistere 15 punten in mindering.
Gefeliciteerd zwammy en de andere promovendi.
Niet te vroeg juichen zwammy. Er is mij gevraagd uit te zoeken hoe jij aan 19 punten komt. Daar moet gezien jouw gestuntel in periode I wel omkoping of intimidatie bij aan te pas gekomen zijn is de algehele opinie.
Niet te vroeg juichen zwammy. Er is mij gevraagd uit te zoeken hoe jij aan 19 punten komt. Daar moet gezien jouw gestuntel in periode I wel omkoping of intimidatie bij aan te pas gekomen zijn is de algehele opinie.