Doelpunten tegen.
:hsv:
Volgende week de kraker tegen Kralinger. Winst is handhaving. Wie had dat gedacht. Ohnee, doelsaldo minder. Of tellen doelpunten voor?
Kielse Rat is zo goed als gedegradeerd. In 1 wedstrijd 22 doelpunten en 3 punten goedmaken gaat niet meer lukken denk ik.
Het is net het echte FC Groningen.De chemie met de spelersgroep was totaal weg. :sad:
En met carnaval scoort NAC uiteraard 11 doelpunten.
De Raad van Elf was zeer tevreden met onze prestatie.
Voor het uitdelen van cadeautjes is mijn baard niet lang genoeg.Tegen Excelsior nota bene, typisch geval van No Mercy.
En met carnaval scoort NAC uiteraard 11 doelpunten.
De Raad van Elf was zeer tevreden met onze prestatie.
Danny Makkelie komt uit Dordrecht en daar accepteert de horeca inderdaad 'neutbonnen' uit 't Kielegat, maar ik weet uiteraard niets van dat stapeltje bonnen dat in de rust bij hem is bezorgdVolgens mij hebben jullie de scheidsrechter omgekocht met consumptiebonnen voor bier tijdens carnaval. Jullie scoorden een aantal buitenspeldoelpunten en wij hadden een paar keer een strafschop kunnen krijgen en doelpunten van ons werden onterecht afgekeurd.
Danny Makkelie komt uit Dordrecht en daar accepteert de horeca inderdaad 'neutbonnen' uit 't Kielegat, maar ik weet uiteraard niets van dat stapeltje bonnen dat in de rust bij hem is bezorgd