En MKV weet nog steeds niet waar het aan toe is, door het warrige beleid van de organisator! We moeten wachten tot de laatste minuut, zelfs een tussenstand is er niet! ABU MAFFIA!:duim:
En MKV weet nog steeds niet waar het aan toe is, door het warrige beleid van de organisator! We moeten wachten tot de laatste minuut, zelfs een tussenstand is er niet! ABU MAFFIA!:duim:
Een mooie 7-5 overwinning op PSV. Het was een spannende wedstrijd, maar wij hebben dit goede resultaat binnen gesleept. Vooralsnog gaat het aanzienlijk beter dan de vorige keer dat ik in de eredivisie zat.
Gefeliciteerd!!
Ook gefeliciteerd Magikan met je bekerzege.
Hoe gaat het met de Special Two?Oei, alweer verloren![]()
Het is maar wat je warrig noemt, die regel is er al sinds het begin van de Sat?kroketcompetitie, al zeven jaar. Niks warrigs aan dus.
En je hebt (alweer) verloren. Je had 4 goals, het gemiddelde is 6. 6-4 verloren dus.
Bist wel een echte Liwwadder te zeuren en te klagen. Tis nooit goet en ut wurd oek nooit wat.
Ajax verliest dus ook (weer), ik geloof dat dat ook zo was geweest als ik mijn voorspellingen niet had gewijzigd, want UTR-SPA was ??n van de drie verschillenden en die had PEC helemaal goed. Nou ja, 3 puntjes voor PEC omdat ie de scores altijd zo mooi bij houdt zakmaarzegge.