Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
@ Bernardo:
zwammy en Marinos (beide gedegradeerd) worden elk jaar kampioen. In augustus, dus eigenlijk zou je ze gewoon beide Feyenoord moeten geven.
 

Abubakari

Well-known member
Tsja, blij zijn met een titel in de Hoofdklasse als je wel even kampioen van de eredivisie zou worden, daar is dan weer geen woord Fries aan.
Ik kan maar niet wennen aan dat Feyenoord gedrag van jou en zwammy.
 

zwammy

Well-known member
Elk jaar, toch?

Dan stopte gij straks met die geweldige spel, dus we hebben afgesproken jou nog 2 wenjaren te geven. Dit jaar gaan we beginnen. Eerst even het Sat? EK winnen. Zag dat u weer achter stond, tegen Hippie. Daar win ik van als ik pas 5 minuten voor tijd kom aanlopen nog wel van.

Een beetje zoals bij Liverpool, over een EC beginnen waar ze niet aan mee mogen doen?

Dit jaar wilde ze alleen kampioenschap, FA en League cup doen. Ik liep een jaar voor.
 

Abubakari

Well-known member
Dan stopte gij straks met die geweldige spel, dus we hebben afgesproken jou nog 2 wenjaren te geven. Dit jaar gaan we beginnen. Eerst even het Sat? EK winnen. Zag dat u weer achter stond, tegen Hippie. Daar win ik van als ik pas 5 minuten voor tijd kom aanlopen nog wel van.
Op mij hoef je niet te wachten, ik ben al drie keer kampioen geworden en ik denk niet dat dat ooit weer gaat gebeuren.
Na de eerste vier jaar in de top twee ge?indigd te zijn speel ik nu al drie jaar degradatievoetbal. Nog een keer de Sat? CL gewonnen en dat was het wel zo'n beetje. Tsja, de laatste jaren is het niet veel meer, maar jij zou er heel wat voor over hebben, drie titels en een CL.

En als ik ga kijken bij de uitslagen van dit seizoen blijk je twee keer van Satyr verloren te hebben?
Bovendien is ie vandaag jarig, zal ik een beetje met lege handen op zijn feest verschijnen, zo ben ik niet.
 

Abubakari

Well-known member
En als ik ga kijken bij de uitslagen van dit seizoen blijk je twee keer van Satyr verloren te hebben?
Bovendien is ie vandaag jarig, zal ik een beetje met lege handen op zijn feest verschijnen, zo ben ik niet.

En inderdaad, 12-9 en 5-4 voor Satyr.
Aardig illustratief voor je gezwets over finales en kampioenschappen. :duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan