Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mommiej

Well-known member
Plek bij ADO komt vrij, want ik trek me terug. Ga me niet meer bezig houden met een complete show die opgevoerd wordt en van bovenaf geregisseerd wordt.
 

Abubakari

Well-known member
Plek bij ADO komt vrij, want ik trek me terug. Ga me niet meer bezig houden met een complete show die opgevoerd wordt en van bovenaf geregisseerd wordt.

Mommiej is de UEFA/FIFA/KNVB bokkensprongen zat en verlaat het Sat? Universum. Dus hebben we weer een Hoofdklasser die doorschuift naar de eredivisie,
Daarnaast zijn zowel FC Twente als De Graafschap uit de eredivisie verdwenen, dus ik ga even nadenken wie die open plek in gaat nemen. Ik denk dan aan of VVV of NAC.
Banshee is sinds kort voor Ajax, dus die mag naar ADO. (Omdat hij op de lijst met bijdragen in het discussietopic de eerste hoofdklasser is).

1. PES5 (Heerenveen)
2. Abubakari (Ajax)
3. zwammy (NEC)
4. FC Zwolle Ol? (PEC Zwolle)
5. Groene Scout Heracles of NEC (hangt ervan af wie promoveert, NAC of VVV)
6. Kralinger (Excelsior)
7. Simon (Sparta)
8. Susa (Feyenoord)
9. JMD (PSV)
10 SC Heerenveen Go Ahead Eagles
11 Kielse Rat FC Groningen
12 Pascallo Willem II
13 Satyr Roda JC
14 Maasveld Heracles
15 Marinos AZ
16 Banshee ADO
17 Reinoud- Utrecht
18 Wezeper88 - Vitesse

De Hoofdklasse C 2016/17 periode 1:
Andre-SVZ
fortuna 1987-
Go Ahead Kampen- Go Ahead Kampen
Magikan-
Hankie-
Mario- Leonidas
Prume- OWIOS
Bernardo-MKV'29
 

zwammy

Well-known member
Mocht het zoals het hoort NAC zijn die promoveert kan ik er wel van uitgaan dat ik doorschuif naar Breda h?.

NAC of VVV, dat het nog een keuze moet zijn :cab:
 

Abubakari

Well-known member
Mocht het zoals het hoort NAC zijn die promoveert kan ik er wel van uitgaan dat ik doorschuif naar Breda h?.

NAC of VVV, dat het nog een keuze moet zijn :cab:

Uiteraard. Ik heb VVV'er Maasveld of NAC'er zwammy. Uiteraard krijg jij NAC. Vandaar dat Groene Scout of jouw huidige club (NEC dus) krijgt of die van Maasveld (Heracles) als het VVV wordt.
Ik wacht (tot nu toe vergeefs) op steekpenningen uit Breda of Venlo (Maasveld moet wel eerst even zijn handen wassen).


De Groene Scout zei:
Heracles, NEC, NAC, VVV wat is het nou?
KVV Losser als je niet ophoudt met dat gezeur van je. Fortuna1987 is (ook) voor Ajax, dus don't push it Scout!
 

zwammy

Well-known member
Abu, ergens NAC- Jong Ajax. Jij mag mee en trakteren.

Jos-van-Rey.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Mwoah, ik denk dat ik zwammy of Maasveld maar terug zet naar de Hoofdklasse en Bernardo in de eredivisie met Cambuur laat spelen. Het enige wat ze me te bieden hebben is een pokke eind reizen om Jong Ajax in ??n of andere net niet league te zien spelen.

En Banshee, ik vraag mij af waar je Ajax avatar blijft. Jij bent toch voor Ajax? Daarom ben je naar de eredivisie gepromoveerd. Dus hup met die Ajax avatar. Je plaatselijke amateurclub steun je maar ergens anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan