Vond hem te leuk gevonden om hem niet te maken
Mwoah, ik denk dat ik zwammy of Maasveld maar terug zet naar de Hoofdklasse en Bernardo in de eredivisie met Cambuur laat spelen. Het enige wat ze me te bieden hebben is een pokke eind reizen om Jong Ajax in ??n of andere net niet league te zien spelen.
En Banshee, ik vraag mij af waar je Ajax avatar blijft. Jij bent toch voor Ajax? Daarom ben je naar de eredivisie gepromoveerd. Dus hup met die Ajax avatar. Je plaatselijke amateurclub steun je maar ergens anders.
Ik -op het nippertje door- jou er in de achtste finales uitknikkeren, dat is mijn doel op dit moment!
Dat snap ik, dat zal iedereen zijn droom ook zijn.
Het maakt mij niet uit met wie ik kampioen word waarde Abu. Ben nu even aan het genieten van mijn riante score van ronde 3
Prima. Misschien DENK als suggestie. Ga ik ook op stemmen.
En Banshee, ik vraag mij af waar je Ajax avatar blijft. Jij bent toch voor Ajax? Daarom ben je naar de eredivisie gepromoveerd. Dus hup met die Ajax avatar. Je plaatselijke amateurclub steun je maar ergens anders.
Mooi. Word jij geen kampioen mag ik voor jou een avatar uitzoeken (geen Feyenoord avatar!) die jij gedurende het seizoen 2017/18 zult houden (of net zolang tot je wel kampioen wordt maar dat staat vrees ik gelijk aan levenslang, dus dat doen we dan maar niet).
Word jij wel kampioen dan is dat mede te danken aan je vriend en -coulant- hoeft hij geen tweede te worden om dit spel voortaan till the end of time Sat?kroketten Lekker & Gezond zwammy & Marinos Superhelden Competitie te laten heten.
Kan iemand die naam alvast veranderen?Mooi. Word jij geen kampioen mag ik voor jou een avatar uitzoeken (geen Feyenoord avatar!) die jij gedurende het seizoen 2017/18 zult houden (of net zolang tot je wel kampioen wordt maar dat staat vrees ik gelijk aan levenslang, dus dat doen we dan maar niet).
Word jij wel kampioen dan is dat mede te danken aan je vriend en -coulant- hoeft hij geen tweede te worden om dit spel voortaan till the end of time Sat?kroketten Lekker & Gezond zwammy & Marinos Superhelden Competitie te laten heten.
Uiteraard.We hebben het toch wel over kampioen van de Eredivisie? Want dat ze naar de hoofdklasse kunnen degraderen om daar iets te winnen weten we al.
Sat?kroketten Lekker & Gezond zwammy & Marinos Superhelden Competitie bedoel je?
Alleen als jij (of Marinos) 1 eindigt in de eredivisie.
Een Feyenoord avatar zou ik je niet aan doen. Een mooie PVDA/SP/Groen Links of anderszins linkse avatar lijkt me wel wat voor jou.
Held!:duim:Bij deze, een avatar van mijn favoriete Ajax-shirt-drager...