Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinoud

Well-known member
Tsja, met dat goedgepraat van je voor wat betreft de oplichtersboel bij Twente zul je bij de Katholieken van Losser ook wel niet welkom zijn. Al kunnen die katholieken er natuurlijk ook wat van als het om goedpraten en doofpotten gaat. Is UNA misschien wat voor jou?
Kan Reinoud mooi naar de eredivisie. Niet omdat het moet maar omdat het kan.

Die geruchten gingen inderdaad tijdens de wedstrijd Zweden-Hongarije. Zeer interessant om te blijven volgen, sta zeker voor een terugkeer in de eredivisie open. Anders gaan we uiteraard vol goede moet weer bij Xerxes verder na de zomer.

Abubakari

Well-known member
1. PES5 (ik neem aan dat hij bij Heerenveen blijft)
2. Abubakari (Frank de Boer kan niet wisselen, ik wel. Ik ga terug naar Ajax)
3. zwammy (NEC)
4. FC Zwolle Ol? (PEC Zwolle)
5. Groene Scout (FC Twente of de Graafschap)
6. Kralinger (Excelsior)
7. Simon (Sparta)
8. Susa (de enige Feyenoorder, dus Feyenoord maar doen?)
9. JMD (PSV lijkt me)
10 SC Heerenveen Go Ahead Eagles
11 Kielse Rat FC Groningen
12 Pascallo Willem II
13 Satyr Roda JC
14 Maasveld Heracles
15 Marinos AZ
16 Mommiej ADO
17 Reinoud- Utrecht
18 Wezeper88 - Vitesse

Nog beschikbaar zijn:
- Utrecht
- Vitesse

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
1. PES5 (ik neem aan dat hij bij Heerenveen blijft)
2. Abubakari (Frank de Boer kan niet wisselen, ik wel. Ik ga terug naar Ajax)
3. zwammy (NEC)
4. FC Zwolle Ol? (PEC Zwolle)
5. Groene Scout (FC Twente of de Graafschap)
6. Kralinger (Excelsior)
7. Simon (Sparta)
8. Susa (de enige Feyenoorder, dus Feyenoord maar doen?)
9. JMD (PSV lijkt me)
10 SC Heerenveen Go Ahead Eagles
11 Kielse Rat FC Groningen
12 Pascallo Willem II
13 Satyr Roda JC
14 Maasveld Heracles
15 Marinos AZ
16 Mommiej ADO
17 Reinoud
18 Wezeper88

Nog beschikbaar zijn:
- Utrecht
- Vitesse
Ik heb het coachschap van PSV geaccepteerd. Daar was dat grote feest op 9 mei voor...

Laatst bewerkt door een moderator:

Abubakari

Well-known member
Ik heb het coachschap van PSV geaccepteerd. Daar was dat grote feest op 9 mei voor...

Sorry, je hebt de verkeerde avatar en bent naar Doetinchem gestuurd. En de Groene Scout kriijgt als straf voor zijn Doyen trucs de Sat?doom van PSV!

5. Groene Scout (PSV)
9. JMD (de Graafschap)

Abubakari

Well-known member
Ja hoor, gelijk maar doen? Gedingen zijn bij mij sowieso altijd heel kort.

Komt ie:
Kop houden en doen wat ik zeg.

JMD

Well-known member
Sorry, je hebt de verkeerde avatar en bent naar Doetinchem gestuurd. En de Groene Scout kriijgt als straf voor zijn Doyen trucs de Sat?doom van PSV!

5. Groene Scout (PSV)
9. JMD (de Graafschap)

Ook goed. De Graafschap is een hele mooie club. Speelt vooral altijd goed op laatste speeldagen.

De Groene Scout

Well-known member
Mijn zaakwaarnemer geeft nu ook dat ik beter op zeker kan spelen en gewoon de uitdaging met PSV aan moet gaan.
Moeten we maar doen dan.

JMD

Well-known member
VAN BOER TOT SUPERBOER - De opvallende move van JMD

Een van de meest spraakmakende transfers in Satekrokettenland is die van JMD, die nadat hij PSV uit een uitzichtsloze positie (kansloos laatste na 12 duels) naar een veilige middenmootplek had geleid, koos voor de overstap naar De Graafschap. We spraken met hem na afloop van zijn eerste overleg met Superboermascotte: Bennie Jolink.

"Beste meneer JMD, waarom deze overstap?" 'Aangezien ik wel eens iets wil winnen, en dat bij PSV onmogelijk is.'
"Onmogelijk, hoezo dan? Jullie hebben toch een goed budget." 'Dat zijn de duistere krachten van de Satekrokettencompetitie, de invloed van His Master's Voice, a.k.a. Abu, moet je niet onderschatten.'
"Dus eigenlijk zeg je dat jouw opvolger bij PSV een moeilijke tijd tegemoet gaat." 'Het ziet er allemaal mooi uit daar in Eindhoven, goed stadion, leuke mensen, mooie omgeving. Guus Meeuwis als huiszanger is zoveel beter dan die Beense bij Ajax, of die Towers bij Feyenoord, maar aan die vloek kan je niks doen. Dus ik wens DGS veel sterkte aldaar.'
"Wat wordt jouw doel voor komend seizoen?" 'Nu ik eindelijk verlost ben van die vloek ga ik toch voor een plek in het linkerrijtje, en wil ik wel eens top5 halen.'

De opvolger van JMD bij PSV, DGS, was niet voor commentaar bereikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan