Marinos
Well-known member
Ik blijf ook wel bij AZ.
:hsv:
Ik blijf ook wel bij AZ.
Gevoelsmatig het dichtst bij NAC?
Tsja, met dat goedgepraat van je voor wat betreft de oplichtersboel bij Twente zul je bij de Katholieken van Losser ook wel niet welkom zijn. Al kunnen die katholieken er natuurlijk ook wat van als het om goedpraten en doofpotten gaat. Is UNA misschien wat voor jou?
Kan Reinoud mooi naar de eredivisie. Niet omdat het moet maar omdat het kan.
Ik had je post niet gelezen, ik maak graag plaats voor je. Heracles Almelo lijkt me ook wel een leuk clubje om te coachen.:hsv:
:duim: vriend!Ik had je post niet gelezen, ik maak graag plaats voor je. Heracles Almelo lijkt me ook wel een leuk clubje om te coachen.
Ik heb het coachschap van PSV geaccepteerd. Daar was dat grote feest op 9 mei voor...1. PES5 (ik neem aan dat hij bij Heerenveen blijft)
2. Abubakari (Frank de Boer kan niet wisselen, ik wel. Ik ga terug naar Ajax)
3. zwammy (NEC)
4. FC Zwolle Ol? (PEC Zwolle)
5. Groene Scout (FC Twente of de Graafschap)
6. Kralinger (Excelsior)
7. Simon (Sparta)
8. Susa (de enige Feyenoorder, dus Feyenoord maar doen?)
9. JMD (PSV lijkt me)
10 SC Heerenveen Go Ahead Eagles
11 Kielse Rat FC Groningen
12 Pascallo Willem II
13 Satyr Roda JC
14 Maasveld Heracles
15 Marinos AZ
16 Mommiej ADO
17 Reinoud
18 Wezeper88
Nog beschikbaar zijn:
- Utrecht
- Vitesse
Ik heb het coachschap van PSV geaccepteerd. Daar was dat grote feest op 9 mei voor...
Sorry, je hebt de verkeerde avatar en bent naar Doetinchem gestuurd. En de Groene Scout kriijgt als straf voor zijn Doyen trucs de Sat?doom van PSV!
5. Groene Scout (PSV)
9. JMD (de Graafschap)
Sorry, je hebt de verkeerde avatar en bent naar Doetinchem gestuurd. En de Groene Scout kriijgt als straf voor zijn Doyen trucs de Sat?doom van PSV!
5. Groene Scout (PSV)
9. JMD (de Graafschap)
Kan ik hier volgend seizoen ook aan meedoen?