Stroomt gevegt ook in?
Tweede worden en degraderen, dat kan alleen bij de sat? kroketten. :duim:
Ik
denk
dat
ik
zo
meer succes heb
Mits De Graafschap in de Eredivisie blijft, zou ik die graag willen kiezen. Dat is nog even afwachten.
Stiekem had ik SC Heerenveen wel bij sc Heerenveen aan het werk willen, maar helaas, haha.
FC Zwolle Ole wens ik veel succes bij PEC Zwolle om de prestaties van dit seizoen te evenaren, en wellicht wel te verbeteren.
Jezus wat een kutjaar. Kan ook niet anders als NAC niet meedoet. Volgend jaar maar 1 of 2 dus.
Tweede worden en degraderen, dat kan alleen bij de sat? kroketten. :duim:
Waar kan ik uitleg over dit alles vinden?
@ Banshee, je begint in de hoofdklasse, dus ik vrees dat Roda JC er niet in zit bij de start. Je stond eerst inderdaadbij de eredivisionisten omdat ik dacht dat je in de eredivisie zat in de laatste periode, maar je bleek hoofdklasser te zijn, vandaar en sorry voor de verwarring.
Het is vrij simpel. Je voorspelt de 9 eredivisiewedstrijden, 3 punten voor de juiste uitslag of 1 punt voor de juiste winnaar. Je speelt wekelijks tegen iemand anders. Je begint in de hoofdklasse, maar na 12 wedstrijden kun je naar de eredivisie promoveren. In de eredivisie spelen we volgens het schema van de eredivisie tegen elkaar. In de hoofdklasse maak ik een competitieschema. Om het voor iedereen spannend te houden kun je dus al na 12 wedstrijden degraderen en ook promoveren.
Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
En natuurlijk genoeg lullen in dit topic.
En natuurlijk genoeg lullen in dit topic.
Of namens Abu, voor de Graafschap.