De Groene Scout
Well-known member
En andersom ook, uiteraard meerdere aanbiedingen ontvangen maar de broodjes beenham in combinatie met heerlijke halve liters Grolsch hebben mij overtuigd om te blijven.en Twente houdt vast aan de Groene Scout
En andersom ook, uiteraard meerdere aanbiedingen ontvangen maar de broodjes beenham in combinatie met heerlijke halve liters Grolsch hebben mij overtuigd om te blijven.en Twente houdt vast aan de Groene Scout
Ik weet er alles van, succes ermeeOei, als de vloek van PSV maar weer niet om de hoek komt kijken
Ah, da’s heel mooi.En Pieros gaat nog een team doorgeven.
Jazeker, doe mij maar de kersverse 3de divisionist Alverna Wijchen Combinatie, oftewel AWC.Joost - RKAV Volendam
Susaa - VDZ
Dacht ik
En Pieros gaat nog een team doorgeven.
Mooi, welkom in het Satékroketten Universum. En succes!Jazeker, doe mij maar de kersverse 3de divisionist Alverna Wijchen Combinatie, oftewel AWC.
Toch wel pijnlijk om hier tussen te staan. Om over de kilometers maar niet te spreken! Voor de rest heb ik er wel zin in hoor. ;-)De hoofdklassers hebben we ook nog.
Susaa-SDZ
SC Heerenveen- Read Swart
Joost-
Kielse Rat-Beerschot
Willy-Gemert
Satyr-vv Delfstrahuizen
Fregge- Blauw Geel’38
Pieros-AWC
Welke clubs hebben Joost en Susaa ook alweer?
Dank je wel 👍🏻Mooi, welkom in het Satékroketten Universum. En succes!
Pascallo post/komt al een tijdje niet meer op het forum, dus dat denk ik niet.Kijken of Hankie en Pascallovic zich ook weer kunnen opladen voor een nieuw seizoen bij de satekroket.
gevegt wellicht ook weer, na zijn tussenjaar?Kijken of Hankie en Pascallovic zich ook weer kunnen opladen voor een nieuw seizoen bij de satekroket.