Klopt maar die speelde de hele tijd al voor PascallovicWezeper is toch de vaste vervanger?
Ja vind ik ook prima hoor.Maar als hij de vaste vervanger is waarom dan nu voor een andere vervanger kiezen?
Maakt toch niet uit dat ie vervanger is in twee wedstrijden?
Misschien wil Maasveld wel een beslissingswedstrijd spelen tegen Magikan.Dat kun je nu niet meer maken lijkt mij. Gaat niet om plek 5 of 6 maar om het kampioenschap.
Proficiat met de promotie. Sneu voor mij dat het op doelpunten aankomt, maar we hebben het vooral vorige week vergeten af te maken in de rechtstreekse confrontatie.De (gedeelde) hoogste score van de hoofdklasse in de slotronde. Mooi. Weer terug in de eredivisie!
Eerste winstpartij in 10 wedstrijden denk ik. Aardig in lijn met Cambuur wel.
Volgend seizoen in de hoofdklasse maar proberen om met het Knypster Read Swart direct te promoveren.
Misschien wel, maar daar gaan we niet aan beginnen. Qua doelpunten voor elfde, maar wel gewoon Groningen kampioen gemaakt. Ik ben toevallig in Groningen en het is hier groot feest. Prachtseizoen voor Groningen! Maasveld gefeliciteerd, tweede kampioenschap, ook voor Groningen trouwens, die werden eerder dankzij Donz (nopjes) kampioen.Misschien wil Maasveld wel een beslissingswedstrijd spelen tegen Magikan.
Maar het simpelste vind ik het programma staat er altijd al lang genoeg op.
Waarom wachten tot het laatste moment om ze te plaatsen.
Dat is iets wat ik totaal niet begrijp.
Dank je, dank je. Helaas liet de defensie het vaak afweten.Misschien wel, maar daar gaan we niet aan beginnen. Qua doelpunten voor elfde, maar wel gewoon Groningen kampioen gemaakt. Ik ben toevallig in Groningen en het is hier groot feest. Prachtseizoen voor Groningen! Maasveld gefeliciteerd, tweede kampioenschap, ook voor Groningen trouwens, die werden eerder dankzij Donz (nopjes) kampioen.
En ook de gouden schoen gaat naar Groningen, bqandy pakt in zijn debuutjaar direct de gouden schoen!
Ook gefeliciteerd.
En jij bedankt voor de organisatie!Als ik een andere deelnemer had gedaan tegen Magikan.
En hij had dan zijn wedstrijd gewonnen.
Dan was Maasveld met een kater blijven zitten.
Simon heeft helaas het kampioenschap bedorven .
Dor niet op te komen dagen.
Gefeliciteerd Maasveld met het Kampioenschap.
En Magikan toch een hele mooie tweede plaats.
En bqandy Gefeliciteerd met de topscore trofee.