Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2022-23

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Fc Groningen pakt landstitel

Fc Groningen heeft gisteren voor de 2de keer in haar carrière de Satékroketten Lekker & Gezond landstitel gepakt. In een bloedstollend einde van de competitie wist de club van trainer Maasveld aan het langste eind te trekken. Het leidde tot een waar volksfeest in Stad.

Degelijk. Anders kan het spel van de plaatselijke FC dit seizoen niet worden omschreven. Aanvallend was het af en toe niet heel sprankelend. Maasveld wist er echter een ware vechtmachine van te maken. Een vechtmachine die veruit de minste tegendoelpunten in de Eredivisie wist te krijgen. Het bij tijd en wijle matige aanvallende spel baarde de laatste weken wel zorgen. Na enkele misstappen moesten de Groningers de koppositie vorige week afstaan aan Fortuna Sittard. Tot overmaat van ramp was de meest scorende ploeg, Sparta, de tegenstander in de laatste wedstrijd. Maasveld wist zijn team echter met een goed doordachte tactiek zo neer te zetten dat ze slechts 3 tegendoelpunten hoefden te verwerken. De 6 gescoorde doelpunten waren wederom niet indrukwekkend, maar wel ruim voldoende om de overwinning binnen te slepen. Groningen was echter wel afhankelijk van het resultaat in Sittard. Fortuna kon echter niet omgaan met de druk en moest in een doelpuntrijke wedstrijd met 7-10 het onderspit delven. Zodoende kon coach Maasveld zijn tweede titel binnen slepen.

Groningen en Venlo, het lijkt een goede combinatie. De eerste landstitel werd immers ook al onder leiding van een Venlose coach (Donz) behaald. Die zal ongetwijfeld ook lichtelijk in zijn nopjes zijn met de titel.

Hoe de toekomst van Maasveld eruit ziet is nog onzeker. Zijn contract loopt immers af. Er schijnen gesprekken gaande te zijn over een contractverlenging, maar daar wilden zowel club als coach niets over kwijt.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Dat is wel supersneu om op deze manier te verliezen :(
Geen tegenstander en dan wordt Friesland uit de hoge hoed getoverd als vervanger.
Aan de andere kant, winnen omdat ik geen tegenstander had, voelt ook niet goed.
Van harte Maasveld! Ik gun het je van harte, maar voor mij is het er één met een zwart randje.
Bedankt voor de felicitaties. Het is inderdaad wel een lullig om de titel op een dergelijke manier te pakken. Klein smetje.

@Abubakari en @FC Zwolle Ole bedamkt weer voor de organisatie!
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Excuses voor mijn afwezigheid.
Ik werd vlak voor het weekend opeens opgetrommeld om in te vallen in een team dat meedeed met de Roparun en ik heb er helaas helemaal niet meer aan gedacht om mijn voorspellingen te plaatsen.
 

Abubakari

Well-known member
Ja mensen, tijd om je nieuwe club te kiezen of je contract te verlengen. En voor de degradanten hun nieuwe amateurclub even te melden.
Bij sommige clubs willen ze iemand met het club dna, dus ik blijf bij Ajax, PES5 heeft het Fean dna, Kralinger is Excelsior en andersom en Twente houdt vast aan de Groene Scout en zo zijn er nog wel wat clubs/trainers.
Verder kiezen we weer op basis van de ranglijst, dus Maasveld mag als eerste aangeven wat zijn nieuwe club wordt.

CLUB DNA
Ajax-Abubakari
FC Twente-De Groene Scout
sc Heerenveen-PES5
Excelsior-Kralinger
PSV-Magikan
PEC Zwolle-Mommiej (en anders FC Zwolle olé)
Fortuna Sittard-Fortuna 1987


Volgorde
Maasveld
Andre
bqandy
Schaakliefhebber
Bernardo
Simon
FC Zwolle Olé
Mario
Jef400
Peperbusje
JMD

Beschikbare clubs
Vitesse
AZ
Sparta
RKC
NEC
FC Utrecht
Feyenoord
Volendam
Go Ahead Eagles
Almere City
Heracles
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Ja mensen, tijd om je nieuwe club te kiezen of je contract te verlengen. En voor de degradanten hun nieuwe amateurclub even te melden.
Bij sommige clubs willen ze iemand met het club dna, dus ik blijf bij Ajax, PES5 heeft het Fean dna, Kralinger is Excelsior en andersom en Twente houdt vast aan de Groene Scout en zo zijn er nog wel wat clubs/trainers.
Verder kiezen we weer op basis van de ranglijst, dus Maasveld mag als eerste aangeven wat zijn nieuwe club wordt.

CLUB DNA
Ajax-Abubakari
FC Twente-De Groene Scout
sc Heerenveen-PES5
Excelsior-Kralinger
PSV-Magikan
PEC Zwolle-Mommiej (en anders FC Zwolle olé)
Fortuna Sittard-Fortuna 1987


Volgorde
Maasveld
Andre
bqandy
Schaakliefhebber
Bernardo
Simon
FC Zwolle Olé
Mario
Jeff400
Peperbusje
JMD

Beschikbare clubs
Vitesse
AZ
Sparta
RKC
NEC
FC Utrecht
Feyenoord
Volendam
Go Ahead Eagles
Almere City
Heracles
Hoeft Sparta niemand met club-DNA in de vorm van @Jef400 ?
 

Jef400

Well-known member
Ik wacht geduldig mijn beurt af. Teveel affectie met een club kan ook prestaties tegen werken.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik zie dit topic regelmatig langskomen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit spel werkt?
Simpel jij geeft een amateur club door waar jij voor speelt.
Je moet dan gewoon bij Friesland zijn voorspellingstopic alle 9 eredivisie wedstrijden voorspellen.
Je krijgt dan 3 punten voor een juiste voorspelling en 1 punt als je alleen de toto goed hebt.
Je komt met jou amateurclub in de hoofdklasse en speelt elk weekend tegen een andere tegenstander net sls bij een gewone competitie.
Winst 3 punten gelijk 1 punt.
Na 12 wedstrijden een klassement en de beste drie promoveren naar de eredivisie.
Je kunt dan een club kiezen van de onderste drie die daaruit degraderen.
Mag mij altijd een pb sturen voor meer uitleg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan