Bedankt voor de felicitaties. Het is inderdaad wel een lullig om de titel op een dergelijke manier te pakken. Klein smetje.Dat is wel supersneu om op deze manier te verliezen
Geen tegenstander en dan wordt Friesland uit de hoge hoed getoverd als vervanger.
Aan de andere kant, winnen omdat ik geen tegenstander had, voelt ook niet goed.
Van harte Maasveld! Ik gun het je van harte, maar voor mij is het er één met een zwart randje.
KKD, Bundesliga, Glazen Bol, Satékroketten Eredivisie. Ik heb wel eens mindere seizoenen gehad.Grote dank aan @Abubakari en @FC Zwolle Ole en @Maasveld maar weer van harte. We kunnen wel stellen dat hij dit jaar de alleseter is, qua spellen.
Zo wordt de druk voor het nieuwe seizoen alleen maar groter.KKD, Bundesliga, Glazen Bol, Satékroketten Eredivisie. Ik heb wel eens mindere seizoenen gehad.
Hoeft Sparta niemand met club-DNA in de vorm van @Jef400 ?Ja mensen, tijd om je nieuwe club te kiezen of je contract te verlengen. En voor de degradanten hun nieuwe amateurclub even te melden.
Bij sommige clubs willen ze iemand met het club dna, dus ik blijf bij Ajax, PES5 heeft het Fean dna, Kralinger is Excelsior en andersom en Twente houdt vast aan de Groene Scout en zo zijn er nog wel wat clubs/trainers.
Verder kiezen we weer op basis van de ranglijst, dus Maasveld mag als eerste aangeven wat zijn nieuwe club wordt.
CLUB DNA
Ajax-Abubakari
FC Twente-De Groene Scout
sc Heerenveen-PES5
Excelsior-Kralinger
PSV-Magikan
PEC Zwolle-Mommiej (en anders FC Zwolle olé)
Fortuna Sittard-Fortuna 1987
Volgorde
Maasveld
Andre
bqandy
Schaakliefhebber
Bernardo
Simon
FC Zwolle Olé
Mario
Jeff400
Peperbusje
JMD
Beschikbare clubs
Vitesse
AZ
Sparta
RKC
NEC
FC Utrecht
Feyenoord
Volendam
Go Ahead Eagles
Almere City
Heracles
Wees blij, kutclub. Zie het als een promotie, niet als een ontslag.waarom heb ik psv niet meer ?
Werd toch keurig 3e geen reden om mij te ontslaan
Ik laat Sparta even lopen voor de @Jef400 en ga het iets dichter bij huis zoeken. NEC was het meest concreet, daar heb ik zojuist getekend!Wat is jouw keuze eigenlijk?
Kom ik later op terug, ga zo weg.Ik zie dit topic regelmatig langskomen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit spel werkt?
Simpel jij geeft een amateur club door waar jij voor speelt.Ik zie dit topic regelmatig langskomen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit spel werkt?