Bedankt, aparte ronde. Maar wel gewonnen en dat is wat telt. Al leek ook ik op 3 te blijven staan, totdat de late penalty van Heerenveen geannuleerd werd.Binnen 10 minuten 3x raak en dan 80 minuten droog blijven staan.
Abu van harte!!
Dank!Joost proficiat met je promotie.
Je mag na 8 wedstrijden een club kiezen uit de onderste 3 en daar mag je dan mee spelen. En je mag tegen mij voetballen dus je bent sowieso gelukkiger
Hoezo mag hij dan tegen jou spelen?
Denk jij dat je er in blijft dan?
Dadelijk neemt hij jou team nog over.
Wat FC Zwolle zegt, je kiest uit 1 van de 3 gedegradeerde clubs je nieuwe club.Hoe werkt de promotie in de Satebond eigenlijk?
Zwammy speelt 10-10 tegen Ajax, dan degradeert je niet. Sterker nog, waarschijnlijk wordt ie gewoon nog kampioen.Hoezo mag hij dan tegen jou spelen?
Denk jij dat je er in blijft dan?
Dadelijk neemt hij jou team nog over.
Dus ik kan het beste even zelf de boel narekenen wat het meest gunstigste is 😇Wat FC Zwolle zegt, je kiest uit 1 van de 3 gedegradeerde clubs je nieuwe club.
Ik koppel jouw prestaties uit de eerste twaalf wedstrijden in de hoofdklasse aan de tegentreffers die jouw nieuwe club in de eerste 12 wedstrijden had. En zo kom je op het aantal punten waarmee je in de eredivisie instroomt.
Stel dat je kiest voor VVV, die kregen dit weekend 3 tegentreffers, jij scoorde er 4, dus dan heb je 4-3 gewonnen. En zo doe ik dat bij alle voorgaande rondes.