Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De verdediging stond goed dit weekend, een goede 1-4 overwinning bij PEC Zwolle. Erg netjes en we doen goede zaken bovenin. :)
 

JMD

Well-known member
Hoppa, gewonnen. Verdediging was nu wel 90 inuten klaarwakker, in tegenstelling tot vorige week...
 

zwammy

Well-known member
Je mag na 8 wedstrijden een club kiezen uit de onderste 3 en daar mag je dan mee spelen. En je mag tegen mij voetballen dus je bent sowieso gelukkiger
 

willy

Active member
Je mag na 8 wedstrijden een club kiezen uit de onderste 3 en daar mag je dan mee spelen. En je mag tegen mij voetballen dus je bent sowieso gelukkiger

Hoezo mag hij dan tegen jou spelen?
Denk jij dat je er in blijft dan?
Dadelijk neemt hij jou team nog over.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Na 12 wedstrijden gaan de onderste drie uit de eredivisie eruit dan mag de no.1 uit de hoofdklasse de eerste keus uit die drie maken dan de no.2 en no.3 of er moet er een tussen zitten die echt supporter is van een van de drie clubs maar dat regelt Abubakari dan wel
 

Abubakari

Well-known member
Hoe werkt de promotie in de Satebond eigenlijk?
Wat FC Zwolle zegt, je kiest uit 1 van de 3 gedegradeerde clubs je nieuwe club.
Ik koppel jouw prestaties uit de eerste twaalf wedstrijden in de hoofdklasse aan de tegentreffers die jouw nieuwe club in de eerste 12 wedstrijden had. En zo kom je op het aantal punten waarmee je in de eredivisie instroomt.
Stel dat je kiest voor VVV, die kregen dit weekend 3 tegentreffers, jij scoorde er 4, dus dan heb je 4-3 gewonnen. En zo doe ik dat bij alle voorgaande rondes.
 

Joost

Well-known member
Wat FC Zwolle zegt, je kiest uit 1 van de 3 gedegradeerde clubs je nieuwe club.
Ik koppel jouw prestaties uit de eerste twaalf wedstrijden in de hoofdklasse aan de tegentreffers die jouw nieuwe club in de eerste 12 wedstrijden had. En zo kom je op het aantal punten waarmee je in de eredivisie instroomt.
Stel dat je kiest voor VVV, die kregen dit weekend 3 tegentreffers, jij scoorde er 4, dus dan heb je 4-3 gewonnen. En zo doe ik dat bij alle voorgaande rondes.
Dus ik kan het beste even zelf de boel narekenen wat het meest gunstigste is 😇
 
Bovenaan