JMD
Well-known member
Hoe meet je dat dit het derde evenement is? In kijkcijfers?We gaan zo beginnen aan het grootste sportevenement van 2023 en het op 2 na grootste sportevent dat er is!
Hoe meet je dat dit het derde evenement is? In kijkcijfers?We gaan zo beginnen aan het grootste sportevenement van 2023 en het op 2 na grootste sportevent dat er is!
Hoe meet je dat dit het derde evenement is? In kijkcijfers?
Die zitten thuis voor de buis.
Ben benieuwd waar je die lijstjes dan vindt, want de lijstjes die ik vind vermelden niet WK rugby op nummer 3. In sommige lijstjes niet eens top 10 (wat ook logisch is voor een sport die eigenlijk alleen maar serieus wordt beoefend in delen van Europa, Oceanië, Japan, zuid Afrika en Argentinië).Ik weet het niet maar staat in de lijstjes.
Waarom kreeg een speler dan rood
Je mag.toch.wel veel bij rugby
Engeland profiteert maximaal van fouten Argentinie, die met man meer ook helemaal niks klaar spelen.Toch knap hoor, want rood bij rugby weegt erg zwaar in zo'n zware pot. Het is trouwens wel heel lelijk dit.
Nee hoor, dat valt reuze mee. Zodra er boven de schouders wordt getackled wordt er ingegrepen.Waarom kreeg een speler dan rood
Je mag.toch.wel veel bij rugby
Subtop. Meestal kwartfinale op een WK. 1x in de halve finale geloof ik.Schotland was toch ook altijd wereldtop