Ronde 12

Later…

  • Het

  • Eten

  • Is

  • Bijna

  • Klaar

  • Hup Ajax en Hup Cambuur

  • Hup andere clubs


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Shit, is die er weer??? :)
Blijkbaar!

FDl8AbWWQAIH9MK
 

JMD

Well-known member
Die trommel mag wat mij betreft voortaan geweigerd worden bij de ingang van het stadion...
 

JMD

Well-known member
Ik vind PSV nog wel aardig voetballen. Zetten goed druk en combineren bij vlagen aardig. Zijn alleen tandenloos in de laatste fase.
Jep. Het is niet eens zo heel slecht aan PSV-zijde, maar voorin mis je duidelijk Gakpo en Madueke.
Fortuna wordt overigens iets sterker.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jep. Het is niet eens zo heel slecht aan PSV-zijde, maar voorin mis je duidelijk Gakpo en Madueke.
Fortuna wordt overigens iets sterker.

Ik vind PSV ook met Gakpo en Madueke regelmatig tandenloos. Ik kijk natuurlijk nauwelijks PSV, maar de keren dat ik kijk valt het mij op dat ze nauwelijks echt serieuze kansen creëren. PSV - Feyenoord was daar een extreem voorbeeld van. Wij kwamen niet meer van eigen helft af, maar jullie kwamen totaal niet tot kansen. Thuis tegen Benfica viel het mij op, thuis en uit tegen Monaco.
 

JMD

Well-known member
Ik vind PSV ook met Gakpo en Madueke regelmatig tandenloos. Ik kijk natuurlijk nauwelijks PSV, maar de keren dat ik kijk valt het mij op dat ze nauwelijks echt serieuze kansen creëren. PSV - Feyenoord was daar een extreem voorbeeld van. Wij kwamen niet meer van eigen helft af, maar jullie kwamen totaal niet tot kansen. Thuis tegen Benfica viel het mij op, thuis en uit tegen Monaco.
Gakpo en Madueke renderen idd vooral als er ruimte is. Als je een verdedigende muur optrekt (of teruggedrongen wordt) is het voor PSV heel moeilijk doorheen komen. Maar dat is eigenlijk al jaren een probleem. Zelfs toen we Luuk de Jong nog hadden.
 

JMD

Well-known member
Kom op PSV, maak het voor rust af svp. Anders gaat Fortuna na rust stormen en sta je zo ineens 2-1 achter... Je hebt ze nu liggen. Hou op met die obligate balletjes breed.
 

JMD

Well-known member
Rust. 0-1

Mocht PSV hier nog punten verspelen, dan hebben ze het verspeeld in het deel na de 0-1, toen ze vooral tot de rust geen inspanning leken te willen doen.
 

JMD

Well-known member
Mooie pass hoor, maar opnieuw klopt er achterin bij Fortuna niks van, weer ineens 2 man vrij voor de keeper.
 

JMD

Well-known member
Van Ginkel bijna direct na invallen met de 0-3, keeper redt

Edit nee dus, het was de verdediger die de 0-3 op de lijn voorkomt
 
Bovenaan