JMD
Well-known member
Shit, is die er weer???Ik zag net toch echt een figuur op een trommel beuken in het uitvak.
Shit, is die er weer???Ik zag net toch echt een figuur op een trommel beuken in het uitvak.
Ik vind PSV nog wel aardig voetballen. Zetten goed druk en combineren bij vlagen aardig. Zijn alleen tandenloos in de laatste fase.Dacht je dat Groningen - RKC de slechtste wedstrijd van de middag zou zijn..
Jep. Het is niet eens zo heel slecht aan PSV-zijde, maar voorin mis je duidelijk Gakpo en Madueke.Ik vind PSV nog wel aardig voetballen. Zetten goed druk en combineren bij vlagen aardig. Zijn alleen tandenloos in de laatste fase.
Jep. Het is niet eens zo heel slecht aan PSV-zijde, maar voorin mis je duidelijk Gakpo en Madueke.
Fortuna wordt overigens iets sterker.
Zeker, mooi uitgespeeld, maar hier klopt verdedigend niks. 35 minuten houden ze het centrum goed dicht en nu ineens staan er 2 spelers zo vrij als een vogel op 5m van de goal.Goeie goal zeg.
Gakpo en Madueke renderen idd vooral als er ruimte is. Als je een verdedigende muur optrekt (of teruggedrongen wordt) is het voor PSV heel moeilijk doorheen komen. Maar dat is eigenlijk al jaren een probleem. Zelfs toen we Luuk de Jong nog hadden.Ik vind PSV ook met Gakpo en Madueke regelmatig tandenloos. Ik kijk natuurlijk nauwelijks PSV, maar de keren dat ik kijk valt het mij op dat ze nauwelijks echt serieuze kansen creëren. PSV - Feyenoord was daar een extreem voorbeeld van. Wij kwamen niet meer van eigen helft af, maar jullie kwamen totaal niet tot kansen. Thuis tegen Benfica viel het mij op, thuis en uit tegen Monaco.