Ronde 12

Later…

  • Het

  • Eten

  • Is

  • Bijna

  • Klaar

  • Hup Ajax en Hup Cambuur

  • Hup andere clubs


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Maasveld

Well-known member
Wij hebben gewoon na de topploegen, AZ en Utrecht de meeste goals gemaakt. Dat geeft wel heel erg veel vertrouwen.

Hebben gewoon 6x gewonnen van de 12 en dan hebben we AZ, Ajax, Feyenoord en PSV al gehad.
En gewoon met afstand de meeste tegengoals, dat zal ook wel erg veel vertrouwen geven.
 

Abubakari

Well-known member
Pech gehad dat Ajax geen gas terug nam.
Verder niet overdreven veel tegengoals.
Maakt verder ook niet uit, staan er desondanks goed voor.
 

Bernardo

Well-known member
En gewoon met afstand de meeste tegengoals, dat zal ook wel erg veel vertrouwen geven.
Tegen Ajax 9, PSV 4 en AZ/Feyenoord 3. Dat zijn al 19 tegen goals van de 26.

Tegen 'concurrenten': Groningen, Eagles, Heracles, Sparta, Fortuna, RKC, PEC, Twente hebben we dus maar 7 tegen goals in 8 wedstrijden. Ook dat geeft vertrouwen. 👍
 

JMD

Well-known member
Als je als PEC dit soort duels niet wint wordt het erg lastig.
Maar even los daarvan: echt knap van Cambuur (en NEC en Eagles). Als de Eagles vanavond nou winnen staan alle promovendi in het linkerrijtje... :)
 

De Wolf

Well-known member
Als Eagles vandaag al minimaal een punt pakken neem ik een week lang een Kees van Wonderen avatar :p
Nou ja wanneer Eagles om 7 uur boven AZ staan ben ik gelukkig.
 

De Wolf

Well-known member
Het is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat STC roept dat PSV drie punten scoort
dat STC roept dat PSV drie punten scoort
 

erka

Well-known member
Hoeveel krediet heeft Buijs nog?

Sja, ik vind niet echt dat hij moet gaan obv de afgelopen seizoenen. Maar aan de andere kant, hij krijgt er ook geen voetbal in. Dat is na 3 jaar ook wel duidelijk. En nu helemaal. Men gebruikt vaak het argument dat hij steeds nieuwe spelers moet inpassen maar dat geldt voor veel meer clubs in de Eredivisie.
 

Batigoal

Well-known member
Die Bakari voetbalt eigenlijk onopvallend al jaren prima mee bij RKC. Goeie voetballer. En international van de Comoren, dat vind ik altijd wel een mooi feitje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sja, ik vind niet echt dat hij moet gaan obv de afgelopen seizoenen. Maar aan de andere kant, hij krijgt er ook geen voetbal in. Dat is na 3 jaar ook wel duidelijk. En nu helemaal. Men gebruikt vaak het argument dat hij steeds nieuwe spelers moet inpassen maar dat geldt voor veel meer clubs in de Eredivisie.

Is toch ook een beetje de hele bedoeling van Buijsletico?
 

JMD

Well-known member
Opstellingen Fortuna Sittard en PSV
FORTUNA SITTARD: v.Osch,Lonwijk,Angha,
Pinto,Cox,Johansson,Tekie,Rienstra,
Duarte,Flemming,Seuntjens

PSV: Drommel,Teze,Ramalho,Boscagli,Max,
Sangaré,Mauro Júnior,Gutiérrez,Mwene,
Vinícius,Zahavi

Mijn hemel, wat een opstelling... Veel geblesseerden bij PSV.

Hups PSV!
 

stc

Well-known member
Het is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat STC roept dat PSV drie punten scoort
dat STC roept dat PSV drie punten scoort
Met Mwene en Mauro JR op de flanken en Guti op het middenveld gaat PSV zeker verliezen. PSV heeft gewoon niet beter. Gelukkig zit Gotze nog op de bank

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan