Heb het niet zo gevolgd, de afgelopen weken. Maar zijn het allemaal spierblessures?Tuurlijk, nog een blessure...
Hamstring bij Teze nu
Nee, ook een paar pechgevallen. Vertessen kreeg bv een elleboog in zijn rib vorige week. Verder een paar ziek (geen corona volgens mij, maar griep). Gakpo die verkeerd landt op zijn enkel na een sprong.Heb het niet zo gevolgd, de afgelopen weken. Maar zijn het allemaal spierblessures?
Mm, thanks. Lastig dan om er conclusies uit te trekken met betrekking tot de trainingsschema's.Nee, ook een paar pechgevallen. Vertessen kreeg bv een elleboog in zijn rib vorige week. Verder een paar ziek (geen corona volgens mij, maar griep). Gakpo die verkeerd landt op zijn enkel na een sprong.
Maar desalniettemin ook een hoop spierblessures.
Je vraagt het je idd steeds vaker af. In januari was ook al zo'n periode.Hoe trainen ze daar zeg?
Die gaat gewoon alle stadions af....Huh, die schreeuwlelijk uit Amsterdam heeft ook een seizoenkaart in Sittard?
Als 'ie maar wegblijft uit Rotterdam.Die gaat gewoon alle stadions af....
En Eindhoven.Als 'ie maar wegblijft uit Rotterdam.
Hoezo? Jullie hebben ook al van die vervelende trommelaars. Dan is een capo slechts de logische volgende stap.En Eindhoven.
Volgens mij zijn die het stadion uitgeflikkerd. De laatste keer dat ik er zat waren ze er niet (oke, toen was maar 2/3 aanwezig, dus wie weet viel hij net buiten de boot)Hoezo? Jullie hebben ook al van die vervelende trommelaars. Dan is een capo slechts de logische volgende stap.
Toch niet op dezelfde tribune mag ik hopen...De Graafschap heeft er zelfs 2.
Ik zag net toch echt een figuur op een trommel beuken in het uitvak.Volgens mij zijn die het stadion uitgeflikkerd. De laatste keer dat ik er zat waren ze er niet (oke, toen was maar 2/3 aanwezig, dus wie weet viel hij net buiten de boot)
PSV had een jaar of 10 terug zo'n debiel met een megafoon op Oost, gelukkig was dat maar tijdelijk.