Ronde 12

Later…

  • Het

  • Eten

  • Is

  • Bijna

  • Klaar

  • Hup Ajax en Hup Cambuur

  • Hup andere clubs


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Heb het niet zo gevolgd, de afgelopen weken. Maar zijn het allemaal spierblessures?
Nee, ook een paar pechgevallen. Vertessen kreeg bv een elleboog in zijn rib vorige week. Verder een paar ziek (geen corona volgens mij, maar griep). Gakpo die verkeerd landt op zijn enkel na een sprong.
Maar desalniettemin ook een hoop spierblessures.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, ook een paar pechgevallen. Vertessen kreeg bv een elleboog in zijn rib vorige week. Verder een paar ziek (geen corona volgens mij, maar griep). Gakpo die verkeerd landt op zijn enkel na een sprong.
Maar desalniettemin ook een hoop spierblessures.
Mm, thanks. Lastig dan om er conclusies uit te trekken met betrekking tot de trainingsschema's.
 

JMD

Well-known member
Hoe trainen ze daar zeg?
Je vraagt het je idd steeds vaker af. In januari was ook al zo'n periode.
En dat kan natuurlijk best een keer voorkomen, maar als je als trainer juist vaak rouleert om spelers fit te houden dan krijg je dit dubbel en dwars terug als reactie hierop.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Huh, die schreeuwlelijk uit Amsterdam heeft ook een seizoenkaart in Sittard?
 

JMD

Well-known member
Hoezo? Jullie hebben ook al van die vervelende trommelaars. Dan is een capo slechts de logische volgende stap. ;)
Volgens mij zijn die het stadion uitgeflikkerd. De laatste keer dat ik er zat waren ze er niet (oke, toen was maar 2/3 aanwezig, dus wie weet viel hij net buiten de boot)

PSV had een jaar of 10 terug zo'n debiel met een megafoon op Oost, gelukkig was dat maar tijdelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mij zijn die het stadion uitgeflikkerd. De laatste keer dat ik er zat waren ze er niet (oke, toen was maar 2/3 aanwezig, dus wie weet viel hij net buiten de boot)

PSV had een jaar of 10 terug zo'n debiel met een megafoon op Oost, gelukkig was dat maar tijdelijk.
Ik zag net toch echt een figuur op een trommel beuken in het uitvak.
 
Bovenaan